גו.די.אם חוזרת לרשימת המסחר הראשית בבורסה

מניית גו.די.אם חוזרת להיסחר ברשימה הראשית לאחר המיזוג עם מיה דיינמיקס | בעלי מניות מיה דיינמיקס הפכו להיות בעלי השליטה בגו.די.אם | המיזוג כלל בתוכו השלמה של סבב גיוס משמעותי אשר יאפשר לקבוצה להרחיב את הצוותים המקצועיים ולפעול לשם חדירה לשווקים חדשים | ראובן קפלן, מנכ"ל פסגות לשעבר מונה לדירקטוריון החברה

כלי תחבורה חשמליים של מיה דיינמיקס | צילום: יח"צ

יוצאת משימור: גו די אם השקעות חוזרת להיסחר ברשימה הראשית בבורסה בת"א לאחר שהשלימה את המיזוג עם מפתחת כלי התחבורה החשמליים מיה דיינמיקס. חברת גו די אם השקעות בע"מ השלימה את המיזוג עם מפתחת כלי התחבורה החשמליים מיה דיינמיקס באופן שבעלי מניות מיה דיינמיקס הפכו להיות בעלי השליטה בגו.די.אם. בעקבות המיזוג דירקטוריון גו.די.אם צפוי להשתנות ולקבל חיזוק משמעותי, בין היתר, עם מינויו של מר ראובן קפלן, מנכ"ל פסגות לשעבר.

המיזוג כלל בתוכו השלמה של סבב גיוס משמעותי אשר יאפשר לקבוצה להרחיב את הצוותים המקצועיים ולפעול לשם חדירה לשווקים חדשים.

מהחברה נמסר כי "מיזוג פעילות מיה דיינמיקס מסמן עידן חדש בו החברה מצטרפת לקבוצה מצומצמת של חברות גלובאליות אשר מובילות את המהפך בתחום התחבורה החשמלית. השלמת גיוס ההון והמעבר להיסחר ברשימה הראשית מהווים אבן דרך משמעותית אשר תאפשר לחברה את המשך החדירה לשווקים חדשים והשגת היעדים העסקיים".

כתיבת תגובה