'ג'ינרג'י' הישראלית: אפליקציה ראשונה לטעינת מכוניות חשמליות

חידוש בעולם הטעינה והפלאג-אין בישראל: אפליקציית חניות שבהן מתאפשרת טעינה לרכבים חשמליים

ג'ינרג'י מפת חניות | צילומסך

קבוצת 'ג'ינרג'י', ספקית ניהול מערכות אנרגיה וחלוצת עמדות הטעינה לרכב חשמלי בישראל, משיקה בישראל את האפליקציה הראשונה בישראל לטעינת רכב חשמלי ופלאג-אין – Gnrgy Go. האפליקציה מתאימה למכשירי טלפון חכמים תומכי אנדרואיד ואייפון והיא מנגישה מידע חיוני ועשיר בכל הקשור לרשת הטעינה הציבורית עבור כלל נהגי הרכב החשמלי והפלאג-אין בישראל.

Gnrgy Go מאפשרת למשתמשים לאתר בקלות עמדות טעינה AC מתוך מפה מלאה של עמדות הטעינה בפריסה ארצית ובקרוב גם את עמדות הטעינה המהירה DC ולנווט אליהן או אל עמדות מועדפות בקלות באמצעות מפה אינטראקטיבית המתעדכנת באופן שוטף ובזמן אמת.

האפליקציה שתוכננה להיות קלה ונוחה לשימוש, מעמידה לרשות המשתמשים מידע מקיף אודות עמדות הטעינה שמסביבם או בדרכם – זמינותן (אם העמדה פנויה או בשימוש בזמן אמת), מידע אודות כמות שקעי הטעינה בכל עמדה, את הספקו של כל שקע ואף את סוגו. האפליקציה מאפשרת באמצעות תהליך הרשמה קל ומהיר גם לקבל מידע בזמן אמת אודות תהליכי טעינה נוכחיים של כלי הרכב, להפעיל או להפסיק את הטעינה ואף לשלם עליה ללא צורך בכרטיס המנוי (RFID). אגב, 'ביזנעס' ניסה להוריד את האפליקציה, אבל משהו הסתבך עם הקוד.

רן אלויה, מנכ"ל ובעלים של קבוצת 'ג'ינרג'י' שנוסה לפני 11 שנה, אמר: "השקת האפליקציה הינה צעד חשוב בהנגשת תשתיות הטעינה לבעלי כלי הרכב החשמליים והפלאג-אין. לפתרונות טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים ישנה חשיבות מכרעת במהפכת הרכב החשמלי ובשל כך 'ג'ינרג'י' מחויבת להמשיך ולהוביל גם בחדשנות טכנולוגית בתחום תשתיות הטעינה לרכב חשמלי ופלאג-אין. עם סיום תקופת ההרצה אנו נחשוף ממשקים נוספים עבור לקוחותינו כגון ממשק ניהול עמדת טעינה פרטית, אפשרות לתשלום ללקוחות מזדמנים ושירותים נוספים לרווחת כלל משתמש הרכב החשמלי".

'ג'ינרג'י', שהיא חברה ישראלית הפעילה בתחום טעינת רכבים חשמליים, צברה עם השנים ניסיון בינלאומי רב ושיתופי פעולה עם יצרני רכב מובילים, חברות חשמל בינלאומיות, חברות נדל"ן ועוד. פעילות החברה בתחום הרכבים החשמליים החלה תוך כדי שיתוף פעולה עם יצרן הרכב ניסאן, פיתוח עמדות טעינה מותאמות, השתתפות בוועידות תקינה בינלאומיות לעמדות טעינה ואישור המוצרים על ידי יצרניות הרכב המובילות ביותר בעולם.

פעילות החברה נחלקת כיום לשני תחומים עיקריים, פעילות מוצרי חומרה ותוכנה לתחום הרכבים החשמליים ופעילות שירות בתחום ניהול טעינת רכבים חשמליים. כל מוצרי החברה הינם מוצרים פרי פיתוחה, החל משלב התכנון ועד הייצור. ל'ג'ינרגי' חברות בנות בספרד לתחום החומרה ובהודו לתחום התוכנה, חברות הכוללות עשרות מהנדסים המתמחים באלגוריתמים, עיצוב ותכנון עמדות הטעינה.

מוצרי החברה מיוצרים הן בישראל במפעל בבעלות ישירה והן בפולין על ידי קבלן משנה אשר הינו מוביל עולמי בתחום הייצור בשם Flex. עד כה יצרה החברה עשרות אלפי עמדות טעינה מסוגים שונים. מחציתן מותקנות בערים אירופאיות מובילות בתחום הרכב החשמלי כדוגמת קופנהגן, אוסלו, לונדון, ברצלונה מדריד ועוד.

בשנתיים האחרונות התקינה החברה יותר מ-5,000 עמדות טעינה בישראל.

'ג'ינרג'י' גם שותפה של יבואני רכב מובילים בישראל – מאיר, כלמוביל, צ׳מפיון, קרסו, טלקאר ועוד עם רמת שירות גבוהה ביותר ותמיכה רבה מצד היבואנים.

קישורים להורדה:
אנדרואיד – https://play.google.com/store/apps/details?id=gnrgy.android.emobilityapp&hl=en

אייפון – https://itunes.apple.com/us/app/gnrgy-go/id1107590624?mt=8

כתיבת תגובה