גלית איטליה מביאה את צוות Toni & Guy לפגוש נשים חרדיות

צוות מומחיות מאקדמיית 'טוני אנד גיא' שבלונדון מגיע ארצה על מנת ללמד פאניות ומעצבות שיער חרדיות את הטרנדים הבולטים באפנת השיער העולמית. גלית איטליה: "זו הזדמנות חד פעמית המתאימה למגזר החרדי מבלי להתפשר על המקצועיות או על הערכים"

ללמוד מהטובים בעולם. אילוסטרציה. צילום : Babaev Ivan / שאטרסטוק

חברת 'גלית איטליה' מביאה לארץ את אנשי המקצוע הטובים בעולם לאירוע לימוד והשתלמות מקצועית, לפאניות ומעצבות שיער חרדיות שחפצות ללמוד מאנשי המקצוע המובילים העולם, מבלי להתפשר על ערכים או לנסוע רחוק מהבית. האירוע יתקיים במלון וולדורף אסטוריה הירושלמי.

הצוות הבכיר של טוני וגיא מגיע ליומיים (ז'- ח' בתמוז), כדי להציג שמונה עיצובים בהשראת קולקציית Future Foundation היישר מלונדון, וללמד פאניות ומעצבות שיער שיטות גזירה ייחודיות, טכניקות וטיפים מיוחדים.

על במת האירוע בירושלים יעמדו סילה וינסט ואינדירה שאובקר, מומחיות בינלאומיות שירצו בפני המשתתפות על טרנדים ושיטות מעודכנות לגזירת פאות בהדרכה מעשית. 12 פאות של קולקציית גלית איטליה פרמיום, יעמדו במרכז סמינר ההדרכה, ובאמצעותן יעבירו הצוותים את הקורסים וילמדו את שיטות הגזירה המובילות בעולם האופנה.

למשתתפות באירוע במלון היוקרתי, תוגש ארוחת צהריים גורמה בכשרות מהודרת, ממטבח שף וולדורף אסטוריה המצוין, איציק ברק מזרחי.

למחרת תפעלנה המומחיות בכיתות אומן מצומצמות בנות שבע תלמידות בכל קבוצה, ותלמדנה שיטות עיצוב מתקדמות בהשראת טרנדים בינלאומיים מובילים, בסוף היום תקבל כל סטודנטית תעודה מבית טוני וגיא. הקורסים הפרטניים ישלבו לימוד טוטאל לוק – גזירה עיצוב וגימור מבית טוני ויועברו בשני סמינרים; בוקר ואחה"צ, לנוחות הנרשמות.

"הדרך להתקדם ולהישאר מעודכנת במקצוע כמובילה", מסבירה חיה ויסברוד, יוזמת האירוע מטעם חברת גלית איטליה, "היא להשתלם כל העת, ללמוד ולהתאמן. על מנת לעצב פאה בצורה טובה ועכשווית, יש לחדש את הידע והאימון באופן שוטף. האירוע התקדימי הזה מאפשר לכל מי שעוסקת ומתפרנסת בתחום, ומעוניינת לא להישאר מאחור, לקבל השראה מהטובים בעולם, וללמוד מצוות המומחים הבינלאומיים של טוני וגיא בהזדמנות חד פעמית המתאימה למגזר החרדי מבלי להתפשר על המקצועיות או על הערכים. כך תקבלנה הפאניות החרדיות כלים להמשך הדרך. כלים שיתרמו ללא ספק להתפתחות נכונה שלהן".

 

כתיבת תגובה