גם בנושא טכני כמו עיצוב אתרים: היום צריך לרגש אנשים

קובי שומר, מעצב ויוצר אתרים בשיחה פתוחה עם יהודה אדלר • קובי אומר: אתרי תוכן בלבד, כבר לא ממש עובדים היום. אתר טוב זה הנעה לפעולה אתר טוב חייב לרגש • הסכיתו לראיון המרתק ותדעו האם צוקרברג מתחרה שלו ואת אלו לקוחות הוא מסנן כבר בשיחה הראשונה

פודקאסט - יהודה אדלר

"עכשיו אני עובד על להניע את עצמי לקום ב-5 בבוקר". פותח איתנו את השיחה קובי שומר אבל כבר הרבה מאוד שנים הוא מנסה דרך האתרים הייחודים שלו להניע אנשים לפעולה.

לדברי קובי מה שהוא עושה בעצם זה "אדריכלות אתר". כמו בניין שצריך מישהו שיתכנן בדיוק מה יהיה ואיפה, כך בבניית אתר. האפיון הוא כמוצר לכל דבר. יש תוכנית אדריכלית ואז מגיעים לשלב הבנייה.  "השלב הבא, הוא עיצוב פנים. שם כבר צריך מישהו שיכניס את הסחורה – התוכן במקרה שלנו".

הרשת לפני 10 שנים התחילה מתוכן אבל היום העיקר שלה זה תדמית. קרי עיצוב ומיתוג. ואם כבר מדברים על עיצוב אז אני פגשתי אותו לראשונה, או יותר נכון את הקרדיט שלו, בעיצוב של "אתר מכללת פרוג".

במהלך הפודקאסט דיברנו לאן הולך האינטרנט? קובי הפתיע "כמו שאני מנסה לקום לפני כולם. כך גם בעסקים. להיות שם לפני כולם" העולם היום הולך לוידאו. היום צריך לרגש. לאנשים יש מחלה קשה של עצלנות. הוידאו הוא מרגש והמוח לא צריך לעבוד. 2 ציפורים במכה.

קובי שיתף אותנו בכנות, מהניסיון שלי אני מרגיש שאנשים שהם אמנים צריכים להתאמן בתקשורת הבין אישית. "תהיו אנשים טובים. הפרנסה כבר תזרום מאליה"

לסיום אומר לנו קובי יש אנשי לב ויש אנשי שכל אני מנסה לאזן ביניהם ולהוריד לאנשי הלב את הפחד מהטכנולוגיה. שיצליחו לשלב את 2 הדברים יחד.

אז, תקשיבו לפרק אבל עוד לפני – לכו להציץ באתר של קובי. https://www.kobish.com/

 אני בטוח שתשאבו משם השראה!

ליצירת קשר אישי עם יהודה אדלר לשיחה על כוס קפה: [email protected]

כתיבת תגובה