יש לך כישרון איור שרוצה לפרוץ החוצה?

מחפשים איך להתמקצע בקלות ובצורה חוויתית מהבית? רוצים להתפרנס בכבוד או להגדיל את השכר החודשי שלך? 'אספקט' ממשיכה להוביל עם קורסי האון ליין במגוון רמות עם המאיירים הטובים בישראל, בהתאמה אישית לידע והקצב שלך. בין המאיירים המובילים בבית ספר אספקט: מירי וינרב, בתיה יונה, יוני גרשטיין, יואל בר לב ודן בר לב. כל תלמיד באפקט מקבל ליווי אישי על ידי אותו מאייר שהוא בחר ללמוד אצלו.

בקורסים ניתן ללמוד עוד מגיל ילדים ונוער שרוצים להכיר את עולמות האיור, ועד קורסי אקסטרה למבוגרים. 

ב'אספקט' יש רמות של קורסים ומסלולי ליווי אישי לכל נרשם. חשוב להדגיש שכל אחת יכול לבוא ולהתמקצע ב'אספקט' וגם ללא ידע מוקדם, אתם נכנסים ישר ומתמקצעים בתחום. אם יש לכם את האהבה לציור, או משיכה לתחום, כישרון בסיסי והרבה רצון, שאיפה, חלום להתפתח ולהתמקצע ולדעת יותר ממה שהיום, בכל שלב שאתם נמצאים אתם פשוט יכולים להירשם ל'אספקט' ולהתמקצע ביחד עם טובי המאיירים בישראל ישר מהבית.

הלימודים באספקט מתבצעים גם בצורה דיגטלית מקוונת 'און ליין', ככה שאתם לא חייבת לצאת מהבית ו"לשרוף" זמן על נסיעות. השיעורים מתבצעים בשעות נוחות שמתאימות לסדר היום יומי שלך. הקורסים באספקט הינם לגברים ונשים. "אנחנו רואים את הסיפוק העצום שיש לתלמידים במהלך וסיום הלמידה" אומרים לנו בהנהלת אספקט, "אנחנו פוגשים בוגרים שלנו שעובדים בתחום, והכי חשוב נהנים, ומבחינתנו זה נקודת ההצלחה".

צרו קשר כאן או

חייגו לפרטים:

0723953428

כתיבת תגובה