דומינו'ס פיצה למהדרין בהשקה מיוחדת עם רועה הצאן: "פיצות פרא"

דומינו'ס פיצה למהדרין מתחברת לטרנד ויוצאת לליקוט בטבע, עם רועה הצאן המפורסם במדינה |  "פיצות פרא" של דומינו'ס פיצה והלל גרדי: הקסם הפראי של טעמי המטבח הים התיכוני | הסדרה החדשה נוצרה לאחר מספר חודשי עבודה משותפת בין הלל גרדי לצוות השפים של דומינו'ס פיצה. הפיצות הן תוצר סופי של אינספור ניסיונות בהרכבת פיצות שונות, תוך שימוש במגוון חומרי גלם מקומיים | ויש גם מבצע לוהטטטטט

פיצות פרא החדשות של דומינו'ס פיצה למהדרין | צילום: דן פרץ

דומינו'ס פיצה למהדרין, רשת משלוחי הפיצה הגדולה בישראל, שואבת השראה מטרנד ה- Farm To Table וחושפת סדרה חדשה של פיצות המבוססות על חומרי הגלם המקומיים. על מנת להביא את טעמי המרעה והשדה הים תיכוניים לפיצה המוכרת, חברה דומינו'ס פיצה לשף הלל גרדי – זוכה מאסטר שף ומי שהצליח להביא את החיבור בין הטבע למטבח הים תיכוני לציבור הרחב. 

בחודשים האחרונים עבד גרדי יחד עם צוות השפים של דומינו'ס פיצה כדי ליצור את הסדרה החדשה. הצוות המשותף הרכיב יחד עשרות פיצות ייחודיות, תוך שימוש באינספור חומרי גלם שונים מהשדה והמרעה הישראלי, בתום מספר חודשי ניסיונות נולדה סדרת "פיצות פרא". 

הקולקציה החדשה מבוססת על שילוב גבינות שרובן המוחלט מקומיות, בתוספת עשבי בר מהליקוט העונתי העכשווי כמו  סומאק ובצלים, לצד לאבנה, גאודה עיזים וקונפי ירקות. כראוי לסדרה כה ייחודית ולהשלמת חגיגת הטעמים, כוללות הפיצות החדשות גם תבלין ייחודי על טהרת הטבע, עם סומאק, מלח גס ופלפל גרוס. 

סדרת הפיצות החדשות כוללת חומרי גלם מקומיים איכותיים, בדגש על ספקים מקומיים. מעשבי הבר שלוקטו לפיצה היישר מהשדה ועד הלאבנה של מחלבת תבור ואבן יוגורט של מחלבות עברי

סדרת פיצות פרא כוללת מספר פיצות, כל אחת בדגש אחר: 

  • "פיצת פרא ירוקה": פיצה בשילוב מנצח של ירוק וצומח עם ארבעה סוגי גבינות ובמראה ארטיזני עם קצוות מקופלים. הפיצה החדשה כוללת לבנה, מוצרלה, תרד, גאודה עזים, בצל סגול, קונפי שרי, ואבן יוגורט מגורדת מעל.
  • "פיצת פרא גבינות ומאשרום": פיצה במיקס גבינות מקומיות עשירות, מקושטות בפטריות שמפניון ובמראה ארטיזני עם קצוות מקופלות. הפיצה החדשה כוללת רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, גאודה עיזים, גבינת עיזים, פטריות שמפניון, שום קונפי, צ'ילי ואבן יוגורט מגורדת מעל 

  

 

 

 

את הפיצות החדשות ניתן יהיה לרכוש בסניפי דומינו'ס למהדרין. כל פיצה מסדרת "פיצות פרא" תימכר במחיר השקה מיוחד של 79.90 ₪ (במקום 85.90₪) עד ל ז' אדר תשפ"ג, ה 28.2.23 בלבד. מבצע השקה מוביל: פרא + משפחתית קלאסית ב- 62 ₪ לכל פיצה (124 ₪ כולל).

 

"דומינוס פיצה למהדרין" פועלת תחת הכשרות המוקפדת של  בד"צ בית יוסף. לתת הרשת המהודרת שישה סניפים בפ"ת, אשדוד, עפולה, קריות ואשקלון.

כתיבת תגובה