דן חלוץ, הרמטכ"ל לשעבר, ביקר במתחם העסקים החרדי

חלוץ, מי שהיה הרמטכ"ל בתקופת מלחמת לבנון השנייה וגירוש יהודי חבל עזה, ביקר במתחם העסקים החרדי 'ביזמקס' בירושלים, ואמר: התורה היא ערך עליון ששומר על עם ישראל. היום אני מבין דברים שלא הבנתי בעבר

דן חלוץ בביזמקס. צילום: יח"צ

"אני רואה בתורה ערך עליון וערך שבאמת שומר על עם ישראל, היום אני מבין הרבה דברים שלא הבנתי עד היום". כך אמר מפקד חיל האוויר והרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ בביקור שערך אתמול (ג) במתחם העסקים והיזמות החרדי 'ביזמקס' וב'מרכז כיוון' בירושלים.

חלוץ שהגיע כאורחו של מוטי פלדשטיין, מנכ"ל קרן קמ"ח, קיבל סקירה מקיפה על הכלים והפתרונות לעולם התעסוקה שמרכז כיוון מציע לחרדים תושבי ירושלים המעוניינים להצטרף לעולם העבודה. לאחר מכן נפגש עם יזמים ובעלי עסקים חרדים בביזמקס, הנמצא בצמוד למרכז כיוון, ביזמקס הוא מתחם עסקים לגברים חרדים תושבי ירושלים, הפועל כהאב עסקי–קהילתי בשיתוף קרן ק.מ.ח, הרשות לפיתוח ירושלים ו'אחים גלובל', במטרה לעודד שילוב גברים חרדים בעולם התעסוקה.

המתחם, הראשון מסוגו בירושלים החרדית, מיועד ליזמים, עצמאיים או בעלי עסק מהציבור החרדי שמעוניינים להשתלב בעולם העסקי, תוך חיסכון וייעול בתחזוקה וניהול העסק. במתחם חלל עבודה משותף ללא הגבלת תחום עסקים והוא מציע שכירת עמדות עבודה פתוחות או חדרים סגורים ומעטפת שירותים מקצועיים הכוללת: שירותי ייעוץ, פיתוח עסקי, סדנאות, קורסים, סיוע במימון והלוואות, לובי עסקים, קפטריה וחדרי ישיבות.

"אני גם משתכנע מקרוב שמהפעילות שמתנהלת על ידי חרדים מתוך הקהילה, ומהשאיפות הארוכות הטווח, אפשר להגיע להישגים משמעותיים" סיכם חלוץ את ביקורו.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

כתיבת תגובה