דף המחאה מפתיע: גיוס 100 אלף שקל להורדת מחירי הדירות

על רקע הירידה במחירי הדירות טוען יוזם דף הפייסבוק "המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור": "יש כבר שינוי תודעה, מי שקנה לפני חודשיים בגלל השכנוע שלכם כרגע הפסיד כמה עשרות אלפי שקלים" ■ הפעם הוא מקווה להצליח יותר מההפגנה בכיכר רבין בקיץ האחרון

המחאה הגדולה. יחד נוריד את מחירי הדיור. צילום: Twin Design | שאטרסטוק

הנתונים של הלמ"ס וגם המציאות בשטח מעידים על ירידה במחירי הדירות, או לפחות על קפאון במחירים ומי שמיהרו לחגוג, ודי בצדק, הם האנשים שעומדים מאחורי דף הפייסבוק "המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור" (שבינתיים הצליחו להגיע למספר מרשים של  44.5 אלף חברים), שם נכתב:

"חברים, כ 10 חודשים שאנחנו במחאה עובדים נורא קשה להסביר לציבור שלא קונים דירה במחירי בועה! 10 חודשים בהם שמענו תקיפות של אנשים שאמרנו לנו, 'בואו נצא לשרוף צמיגים ברחובות' ואנחנו ענינו שהדבר הכי חשוב הוא מלחמה על התודעה, להסביר לציבור שעובדים עליו להגיד לציבור שאנחנו בבועה, שהמחירים לא תמיד לא תמיד עולים ואף יורדים בחדות.

"והנה הגיע הרגע המיוחל חברים יקרים! ירידה של 1.2%! (קצב של בין 10-15% לשנה!) ירידה שרק תגבר! אז אנחנו אמרנו לכם אל תקנו! ביחד לא קנינו והנה אנו קוצרים את הפירות. הנה הגיע הרגע שאנחנו שמים לכל האינטרסנטים את האמת בפרצוף! המחירים לא ירדו אה?!?

וכאן הם פונים היישר לליבת העניין: "שמאים, יזמים ויתר אינטרסנטים שימו לב, מי שקנה לפני חודשיים בגלל השכנוע שלכם כרגע הפסיד כמה עשרות אלפי שקלים! אנחנו מבטיחים לכם שאנחנו נהיה פה גם אחרי שהמחירים ירדו ונקרא להקים ועדות חקירה שיחקרו את כל האינטרסנטים!

כך או כך, יוזם דף המחאה, צעיר בעשור השלישי לחייו שמסרב  להיחשף, אומר בשיחה עם "גלובס": "יש כבר שינוי תודעה. אני רואה את רוח הדברים בחודשים האחרונים בקרב הציבור הרחב, אצל המשקיעים, אצל הבנקים, אצל הפוליטיקאים. אני יודע את זה כי הם באים ומגיבים לדף. התחלנו בפעילות שטח ויש לנו מדבקות על מכוניות ולוחות מודעות בכל רחבי הארץ מדרום עד צפון. תוך כמה חודשים אני מקווה שהסטיקרים האלו יציפו אלפי מכוניות ברחבי הארץ.

לדבריו, "פתחנו עמותה ואנחנו אמורים לקבל אישור מרשם העמותות בשבוע הבא. נפתח גיוס המוני עם יעד של  100 אלף שקל, ונשקיע אותו במחאה בצורה חכמה מחוץ לפייסבוק. השבוע נרתם משרד פרסום לייצר לנו קליפים ויראליים. בכל מקרה יש הרבה בקנה ומאות  אלפים כבר מכירים אותנו בכל רחבי הארץ".

תגובה אחת ל: "דף המחאה מפתיע: גיוס 100 אלף שקל להורדת מחירי הדירות"

  1. בחור תותח! קבוצה מדהימה, בזכותם לא קניתי דירה במחיר מופקע ואני מודה להם.

כתיבת תגובה