דרמה: המדינה פתחה בהליך משפטי נגד עיריית קרית גת

לראשונה תובעת המדינה רשות מקומית בטענה כי זו "מפרה ברגל גסה את הסכם הגג" שנחתם עמה • ברשות מקרקעי ישראל מאשימים: העירייה מסרבת לחתום הסכמים עם יזמים ועושה שימוש לרעה בסמכויותיה המנהליות • כל הפרטים

בנייה בקריית גת. אילוסטרציה: Rostislav Glinsky | שאטרסטוק

רשות מקרקעי ישראל פנתה למשנה ליועץ המשפטי לממשלה, ארז קמיניץ, בבקשה ליישוב סכסוך עם עיריית קרית גת עקב הפרות חוזרות ונשנות של הסכם הגג על-ידי העירייה ולאחר שמוצו כל הניסיונות להגיע להבנות באופן ישיר מול העירייה.

לדבריו, רמ"י עמדה ועודנה עומדת בכל התחייבויותיה על פי הסכם הגג, כל טענות העירייה נבדקו על-ידי הגורמים המקצועיים וקיבלו מענה במסגרת הכללים והכלים העומדים לרשותה. למרות זאת, אומרים ברשות כי העירייה מפרה ברגל גסה את הסכם הגג עליו חתמה כמו גם הסכם נוסף שנחתם אחריו, תוך שהיא הופכת את היזמים שזכו במכרזי רמ"י לבני ערובה במטרה לדרוש כספים שאינם מגיעים לה.

העירייה מסרבת לחתום עם יזמים על הסכמים לפיתוח תשתיות ואף מונעת מהם לפתוח תיק רישוי, תוך שהיא עושה שימוש לרעה בסמכויותיה המנהליות. כמו כן העירייה מעכבת עבודות פיתוח ונמנעת מהוצאת מכרזים לעבודות אלה על אף מכתבים והתראות שנשלחו אליה מרמ"י.

במכתב ששגרה רשות מקרקעי ישראל אל היועץ המשפטי, מצוינים בפירוט רב את הפרות ההסכמים מצד עיריית קרית גת תוך שהיא מסכלת כל קידום בנייה בעיר. וכך נכתב שם: "בניגוד גמור להתחייבותה על פי ההסכם, מסכלת העירייה את מימוש ההסכם ועוצרת כל אפשרות לקידום הבנייה בעיר. מפניות שהתקבלו מיזמים שונים שזכו במכרז עולה כי העירייה מתנהגת כלפיהם בבריונות ומונעת מהם כל שירות. חסימת פתיחת תיק רישוי, סירוב חתימה על הסכם תשתיות ועוד".

את המכתב חותמת הרשות במילים: "בטרם תפתח רמ"י בהליך משפטי נגד העירייה, פונה היא בהליך ליישוב הסכסוך במטרה שהעירייה תקיים את התחייבויותיה ולאפשר ליזמים שזכו במכרזים לקבל הליכי רישוי".

3 תגובות ל: "דרמה: המדינה פתחה בהליך משפטי נגד עיריית קרית גת"

  1. נקווה שהלחץ יפעל!
    אלפי רוכשי דירות מחכים למעלה משנה לדירתם!

  2. הגיע הזמן שמישהו יחלץ אותנו
    אנחנו תקועים המון זמן עם התרי בנייה

  3. בלבול מוח של יחצני רמי.
    הם חושבים שהם חיים במחקרי הקלפים.
    פקידים עלובים ומסכנים

כתיבת תגובה