האדמו"ר דפק על השולחן: תתמקדו בפתרון מצוקת הדיור

בצעד נדיר עלה היום מרן האדמו"ר מויז'ניץ לירושלים וכינס סביב שולחן אחד את חברי הכנסת של אגודת ישראל. הוא דרש מהם להביא פתרון עבור מצוקת הדיור הקשה שמעיקה על הציבור החרדי ששלח אותם לכנסת

האדמו"ר מויז'ניץ בלוויית חסידים. צילום: יונתן סינדל | פלאש 90

בצעד נדיר וחסר תקדים כינס מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א את חברי הכנסת של אגודת ישראל (סגן השר מאיר פרוש השתתף במעמד למרות שאינו מכהן כחבר כנסת), לדון אודות עניין מצוקת הדיור הקשה של הציבור החרדי, וזאת כהמשך לדיון בעניין זה שהתקיים בישיבת מועצת גדולי התורה שהתכנסה בשלהי השנה הקודמת.

מרן האדמו"ר הכואב את כאבם של אלפי זוגות צעירים מחוסרי דיור ביקש משליחי הציבור לפעול הלכה למעשה למציאת פתרונות דיור ראויים, ישימים ומעשיים, תוך שיתוף פעולה מלא עם שאר הסיעות החרדיות.

בויז'ניץ אומרים כי נושא הדיור מעיק מאד על מרן האדמו"ר, וזאת לאחר שנכח לראות לפני כחודשיים, שמאתיים וחמישים משפחות מויז'ניץ חתמו חוזים מותנים לרכישת דירות בעמנואל. האדמו"ר אמנם לא הורה ללכת לגור שם, אבל הביקוש העצום למגורים במקום, המחיש לאדמו"ר את גודל המצוקה הקשה שפוקדת את כל העדות והחוגים ביהדות החרדית.

כעת רק ניתן לחכות ולראות אם יצלחו חברי הכנסת החרדים שנבחרו בקולותיהם של אלפי זוגות ומשפחות שנאנקות במחסנים, בדירות מחולקות, בין עמודים ועל גבי גגות, את מבחן המעשה. האם ישעו הסיעות החרדיות לדבריו של האדמו"ר ויפעלו להבאת פתרונות של ממש שיבואו לידי ביטוי בשטח, או שימשיכו לטחון מים בלבד.

2 תגובות ל: "האדמו"ר דפק על השולחן: תתמקדו בפתרון מצוקת הדיור"

  1. מה הוא רוצה יותר ממה שנתנו לו בעמנואל?

    נתנו לו הכל על מגש של זהב.

    מה יכולים לפתור החכי"ם אם הרבי לא לוקח אחריות בגלל כל מיני אינטרסטים?

    מה הם ישחררו לו דירות בעפולה?

  2. תאלמנה שפתי שקר הדוברות על צדיק עתק בגאווה ובוז

כתיבת תגובה