האדמו"ר שוויתר על בניין בשווי מיליוני שקלים לטובת אחותו

הלילה נפטר בפתאומיות לבית עולמו רבי חיים נפתלי אהרן הלברשטאם מזמיגראד – בני ברק זצ"ל • 'ביזנעס' מביא סיפור לא ידוע כיצד וויתר האדמו"ר על עתידו הכלכלי שלו ושל בניו

כ"ק האדמו"ר מזמיגארד בבר מצווה לנכדו השבוע. צילום: יהודה פרקוביץ

באישון ליל לאחר חצות קיבל האדמו"ר מזמיגראד – בני ברק דום לב פתאומי ולאחר מאמצי החייאה קצרים נקבע מותו של האדמו"ר, שהיה נכד דור חמישי לראש השלשלת, האדמו"ר ה'דברי חיים' מצאנז זי"ע.

אתר 'ביזנעס' שמתמקד בדיווחי כלכלה לא עוסק בדרך בהספדים על אדמו"רים, אבל במקרה שלנו ראוי לציין סיפור קטן ולא ידוע, ובהחלט יש לה גם השפעה כלכלית למשפחת האדמו"ר.

לפני כעשור נפטר לבית עולמו האדמו"ר הישיש מזמיגראד זצ"ל, ובנו הבכור, רבי חיים נפתלי אהרן הלברשטאם, הוכתר למלא את מקומו ובצוואה אף נכתב שהבניין כולו שייך לו. הבניין ממוקם ברחוב מינץ בבני ברק ושוויו מוערך במיליוני שקלים. אולם האדמו"ר שזה עתה הוכתר הודיע כי הוא מוותר על הבניין לטובת אחותו, הרבנית רייך, שנזקקה למשענת כלכלית – והעביר את הבניין כולה על שמה! בסופו של יום, זה מה שמלווה את האדם אחרי מותו. זכותו תגן עלינו.

4 תגובות ל: "האדמו"ר שוויתר על בניין בשווי מיליוני שקלים לטובת אחותו"

  1. ברוך השם שיש עוד צדיקים בדור יעמוד לו לזכות

  2. הסיפור כולו נראה המצאה חסרת שחר, האדמו"ר רבי נפתלי חיים אהרן זצ"ל אינו הבן הבכור, הבכור הוא האדמו"ר מזמיגראד ארה"ב רבי סיני שליט"א. אז אם ממציאים בן בכור דבר שידוע לכולם ומילתא דעבידא לאיגלויי, כנראה שגם השאר המצאה.

  3. נו אז בסדר הוא אולי לא הבכור אבל עדיין הממשיך בבית מדרשו של אביו

  4. לא בכור אבל מובחר בנו האריה שאג בחר בו להמשיך דרכו בארץ הקודש והוא אכן קיבל את הכל בירושה

כתיבת תגובה