האוניברסיטה העברית נכללה ב 100 המובילות בעולם

העברית התברגה לדירוג TIMES למוסדות האקדמיים היוקרתיים ביותר כאשר סקר בינלאומי דירג את האוניברסיטה העברית בין הטובות בעולם במוניטין, יוקרה וחוזק המותג שלה

האוניברסיטה העברית | צילום: shutterstock

לראשונה אחרי שנים ללא נוכחות ישראלית: האוניברסיטה העברית התברגה לדירוג TIMES למוסדות האקדמיים היוקרתיים ביותר כאשר סקר בינלאומי דירג את האוניברסיטה העברית בין הטובות בעולם במוניטין, יוקרה וחוזק המותג שלה.

ניתוח שפורסם היום (ה) על ידי Times Higher Education מדרג את היוקרה והמוניטין של מוסדות ההשכלה הגבוהה בעולם וביניהן, לראשונה מזה ארבע שנים, ניצבת גם אוניברסיטה ישראלית – האוניברסיטה העברית בירושלים.

בראש הדירוג נמצאות הרווארד, MIT וסטנפורד האמריקאיות ובעשירייה הפותחת של הדירוג נמצאים מוסדות מארה"ב ומבריטניה בלבד. האוניברסיטה העברית הינה המוסד הישראלי היחידי ברשימה זו. הפעם האחרונה בה התברג מוסד ישראלי ברשימה זו הייתה בשנת 2014.

נשיא האוניברסיטה, פרופ' אשר כהן אמר הבוקר "אנו גאים בהישג המרשים, להיכלל ברשימת 100 האוניברסיטאות בעלות המוניטין והיוקרה הגבוהים ביותר בעולם הוא בהחלט לא עניין מובן מאליו. אנו שמחים לייצג את האקדמיה הישראלית בדירוג יוקרתי זה."

דירוג TIMES higher education דירג את 100 האוניברסיטאות היוקרתיות ביותר ובעלות המותג החזק ביותר בעולם בהתבסס על שיפוטם של אנשי אקדמיה בכירים מרחבי העולם, האנשים הממוקמים בעמדות הטובות ביותר בכדי להכיר את המצוינות באוניברסיטאות שונות. דירוג זה מתבסס על סקר שנערך בקרב למעלה מעשרת אלפים אקדמאים בכירים מ-138 מדינות ומדיסציפלינות לימוד שונות ומגוונות.

כתיבת תגובה