האם ניתן לחסוך עלויות של אחסון תכולת דירה

pixabay

מה עושים כשמצטברת בבית יותר מידי תכולה? רהיטים שעברו בירושה, אלבומים שאין להם מקום ושאר חפצים שנערמים בערימות ומסתירים את הרצפה. אחסון תכולת דירה במחסן ייעודי היא פתרון מצוין שמצליח להוריד את עול העומס והבלגן בבית. איך זה עובד? כמה זה עולה ולמה זה כל כך מומלץ? על כל אלו, נרחיב כעת!

אחסון תכולת דירה במחסן ייעודי

כמובן שיש הבדל בין אחסון תכולת דירה של שני חדרים ובין דירה של ארבעה וחמישה חדרים. הדבר גם תלוי כמה ציוד כל אחד מבעלי הבית מעוניין לאחסן, ובפרמטרים נוספים. אז איך תדעו בדיוק מהו המחסן המתאים לכל הציוד שמגיע אתכם בלי להוציא יותר מידי כסף? ובכן, כך:

  • רשימה – ראשית, מומלץ להכין מפורטת של הציוד שנרצה לאחסן, כדי להגיע מוכנים לשלבים הבאים בתהליך ולעזור לעצמכם להגיע בסופו של דבר למחסן המדויק ביותר.
  • יחידת אחסון מתאימה – ישנן יחידות אחסון קטנות יותר שמתאימות למשל לדירת חדר, ואחרות שמתאימות לדירות גדולות יותר. כל קו"ב כמובן עולה כסף, כך שכדאי לחשב בדיוק יתרה את נפח היחידה בהשוואה לתכולה שרוצים לאכסן, ולא לשכור יחידה גדולה מידי לציוד מועט מידי.
  • סדר וארגון – ניתן בקלות רבה לצמצם את גודל היחידה שתבחרו, אם רק תארגנו אותה נכון. סדר וארגון יעילים יכולים לעשות פלאים!
  • למשל; לארגן כבסיס את האלמנטים הגדולים והכבדים יותר ועליהם, בצורת פירמידה, לערום לפי גדלים את שאר הארגזים כשהקטנים והקלים ביותר מלמעלה. צורת הפירמידה הזו תאפשר לכם לאחסן יותר, על שטח קטן!
  • להכיר את התעשייה – האם ידעתם שבתקופת החורף, האחסון לרוב עולה פחות? הסיבה לכך היא שהענף מושפע מענף ההובלות שבקיץ, יחד עם הביקוש, מזניק את המחירים לשמיים ובחורף, מאזן אותם. כך, ככל שתאחסנו לטווח ארוך יותר כך סביר שתוכלו להתמקח ולהשיג מחיר נוח יותר.
  • ספק אחד איכותיאחסון תכולת דירה לא מתחיל ונגמר ביחידת האחסון. עליכם לשנע את התכולה מהבית אל היחידה, לעשות סדר, ולדאוג לאבטחה. במקום להסתבך עם יותר מידי ספקים במקביל, מומלץ למצוא מתחם יחידות אחסון שמציע את כל השירותים הללו במקום אחד. חברה מקצועית ואמינה שתציע שירותי הובלה מעולים אל המחסנים ואף סיוע בסידור התכולה במחסן.

וכמה זה עולה בתכלס?

כאמור, מחירה של אחסון תכולת דירה ייקבע על פי פרמטרים כגון המיקום, משך תקופת האחסון, הציוד, איכות המקום, האבטחה ועוד. ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת היא לשים לב למחירים נמוכים מידי, ולזכור שהמחיר עולה בהתאם לסל השירותים המוצע. למשל, אחסון תכולה של דירת חדר תעלה כנראה פחות מאחסון תכולת דירת 4 חדרים. דעו בדיוק מה אתם צריכים, והמחיר שיוצע לכם יהיה בהתאם.

 

 

 

כתיבת תגובה