האקזיט של אדם נוימן והחזרה בתשובה שנחשפה

ד"ר אביבית נוימן, אמו של אדם נוימן מייסד ענקית חללי העבודה WeWork – בראיון לאילה חסון – חושפת פרטים בלתי נודעים על ילדותו, על מקור הרעיון וגם על הפיכתו לחב"דניק לאחר שחזר בתשובה

אדם נוימן | צילום: באדיבות WeWork

כפי שצפוי היה, דירקטוריון WeWork החליט לאשר לקרן 'סופטבנק' את ההשתלטות המלאה על חברת We (שמה הנוכחי) כאשר אדם נוימן יקבל כ-1.7 מיליארד דולרים כדמי פרישה, וימשיך לייעץ לחברה בכ-185 מיליון דולר.

הדבר היה צפוי לאור עיכוב ההכנסות מהנכסים שהשקיעה בהם החברה, כפי שדיווחנו השבוע. הוערך, כי המזומנים של החברה עלולים לאזול בחודש הבא, נובמבר. הדבר הוביל את הדירקטוריון לקבל את הצעת 'סופטבנק' להשקיע בחברה לפי שווי שוק של 8 מיליארד דולר – זאת כאשר רק בינואר השנה 'סופטבנק' רכשה מניות בחברה לפי שווי שוק גבוה בהרבה.

לפי דיווחים רשמיים, נוימן יוכל למכור ל'סופטבנק' מניות בשווי 970 מיליון דולר. מניות אלה מהוות בערך שליש מאחזקותיו בחברה. הקרן גם תעמיד אשראי לנוימן לשם פירעון הלוואה בת כ-500 מיליון דולר שנלוו מבנק ג'יי.פי. מורגן ומקורות מימון ואשראי נוספים.

אמו, ד"ר אביבית נוימן, התראיינה אתמול לאילה חסון בתחנת הרדיו 103FM,ובין היתר חשפה על החזרה בתשובה של בנה. "בפעם הראשונה שראיתי אותו מניח תפילין, נשכבתי על הרצפה, והוא נורא נעלב, אבל בגדול אני מכבדת את החיבור שלו לדת, וזה הוסיף לו ממד שתמיד היה לו".

ד"ר נוימן עצמה סובלת מגידול נדיר. "אני מטפלת באנשים שסובלים מסרטן בכליה, וגם אני הייתי מאושפזת ארבע פעמים בארבעה בתי חולים שונים. פעם אחת צעקתי על האורולוגים ברמב"ם והגעתי לאשפוז עם יתר לחץ דם. פעם שנייה התפניתי לבית חולים מאיר, פעם לבילינסון לברור ושוב חזרתי לרמב"ם. מסתבר שהיה לי גידול נדיר. השני בעולם שהיה לו את הגידול הזה היה סטיב ג'ובס. עברתי ניתוח גדול ברמב"ם, הוציאו לי חצי מהלבלב ואת הטחול. אחרי ארבע שנים החלו להופיע הגרורות אך אני חיה עם זה וממשיכה לעבוד עם הכימותרפיה".

חסון: אני בטוחה שלתעצומות הנפש שלך יש חלק מכריע בריפוי שלך.

נוימן: "למדתי להתנהל נכון. הפסקתי לעבוד באופן רשמי כי הייתי מאושפזת המון אך כך גם הורדתי מעצמי המון לחץ. למרות זאת אני עדיין מלווה חולים סופניים ונותנת ייעוץ".

 

חסון: נעבור לדבר על הילדים שלך. הבן שלך, אדם נוימן ייסד את WeWork.

נוימן: "הוא טוען שהרעיון לקונספט הגיע אליו אחרי חמש שנים בהם חיינו בקיבוץ נירעם. היום בחדר האוכל של הקיבוץ יש מעין WeWork של העובדים של הקיבוץ.

"בתור ילד, כשהוא היה בן 5 בירוחם, הייתי עושה תורנות במגן דוד אדום, והוא היה בא איתי לביקורי חולים. הוא תמיד ראה אנשים סובלים, כל הילדים שלי גדלו במחלקות אונקולוגיות ברחבי העולם, לא הסתרתי מהם סבל, ובאמת לילדים שלי יש שמחת חיים".

חסון: הוא החליט למכור את החברה במיליארד ו-700 מיליון דולר.

נוימן: "בהחלט והוא שמח בחלקו עם אשתו וחמשת ילדיו. לאחרונה הוא גם חזר בתשובה. אני מכבדת את החיבור שלו לדת. זה הוסיף לו מימד. היום הוא חב”דניק אמריקאי, שזה משהו נחמד, שירים של יום שישי בקבלת שבת ובית כנסת בשבתות וחגים".

חסון: הוא שמח מהאקזיט הזה?

נוימן: "הוא לא היה עצוב כשהיה את כל הבלאגן והיום אני יכולה לספר שבעיקר אמא שלי – סבתא שלו – הכי מרוצה מהאקזיט הזה".

3 תגובות ל: "האקזיט של אדם נוימן והחזרה בתשובה שנחשפה"

  1. בהצלחה לו

  2. יש אנשים שאין להם כסף לקנות תרופה שאינה בסל ומצילת חיים בעשרות ומאות אלפי שקלים לך יש מזל פשוט יש לך את האפשרות .
    מאחל לך רק בריאות

  3. האור של הבעל שם טוב מגיע לכל מקום לא יעזור כלום דני18. Com

כתיבת תגובה