הביטוח הלאומי בבית שמש ירחיב את ימי הפעילות לכל ימות השבוע

סגן ראש העיר שמואל גרינברג: תושבי בית שמש מעריכים את התערבותו של חה"כ הרב אורי מקלב שנרתם לעניין ומעתה השירות יהפוך מיום וחצי בשבוע לשירות קבוע מדי יום ביומו

סניף המוסד לביטוח לאומי ברחוב הנשיא בבית שמש, ירחיב את ימי הפעילות שלו למען תושבי בית שמש. זו השורה האחרונה של הסיכום אליו הגיעו חה"כ הרב אורי מקלב וסגן ראש העיר שמואל גרינברג עם הנהלת הביטוח הלאומי, סיכום שיש בו בשורה משמעותית לתושבי בית שמש ותושבי המושבים במטה יהודה.

כזכור, הצמצום הדרסטי של פעילות המוסד לביטוח לאומי בבית שמש, והפגיעה שנגרמת מכך לציבור התושבים, הביאו את סגן ראש העיר שמואל גרינברג להעלות את הנושא בפני הנהלת המוסד לביטוח לאומי ומשרד הרווחה, מתוך מטרה לשנות את החלטת המוסד לביטוח לאומי לצמצם את השירותים שניתנים בסניף בית שמש, עד כמעט סגירתו.

"לצערי הרב, המוסד לביטוח לאומי שהיה קיים בעיר ונתן מענה נרחב על פני כל ימות השבוע, החליט לצמצם את השירות ולסגור את שעריו עד כדי יום וחצי פעילות שמספקת אך ורק העברת התביעות לסניף רמלה. אני פה לרבים, אחרי אין ספור פניות שקיבלתי מתושבי העיר, ולכך אבקש לפעול להחזרת השירות לעיר בית שמש כפי שהיה בעבר ופתיחת השלוחה כל ימות השבוע, וכן תוספת שירות מעבר לקיים עד לא מזמן והרחבת שירותים לפי הנדרש ע"י האוכלוסייה", כתב סגן ראש העיר גרינברג לראשי הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה..

"הסניף בבית שמש למעשה נסגר והפך להיות מרכז שירות לקוחות בלבד. וקבלת הקהל צומצמה משמעותית ועומדת היום רק על יום א' מפוצל ויום ב' בבוקר", כתב גרינברג במכתבו.

הפעילות והפניות החוזרות ונשנות עשו את שלהם, ולבקשתו של סגן ראש העיר גרינברג, גם חה"כ הרב אורי מקלב נכנס לעובי הקורה, ובהנהלת המוסד לביטוח לאומי החליטו אחרי מספר שנים בהם השירות בבית שמש ניתן במשורה, לשדרג את ימי השירות, ולהתחיל להפעיל את הסניף מדי יום ביומו, כאשר תחילת הגברת ימי השירות תחל בעוד כשבועיים, ב-1 לפברואר.

סגן ראש העיר גרינברג הודה לחה"כ הרב אורי מקלב על מסירותו למען תושבי בית שמש ואמר כי אין לו ספק שתושבי בית שמש יעריכו את ההישג החשוב הזה למען כלל התושבים, וכן הודה ליאיר אייפרמן עוזרו של חה"כ מקלב ותושב רמב"ש על סיועו לעניין חשוב זה. תודות גם להנהלת המוסד לביטוח לאומי על הנכונות לבוא לקראת תושבי בית שמש, בית שמש היא עיר גדולה ומתפתחת, אך מצד שני יש בה ציבור גדול שאין לו רכבים פרטיים, ועבורו כל נסיעה מחוץ לעיר דורשת התארגנות רבה, ולכן חשוב להגביר את ימי השירות.

"אני שמח", הוסיף גרינברג, כי "המוסד לביטוח לאומי מרחיב את פעילותיו בעיר, ונמשיך גם לפעול שמשרדי ממשלה נוספים יגיעו לבית שמש בכדי לתת שירות מהיר וזמין לתושבי העיר, כפי שעשינו עם לשכת האוכלוסין של משרד הפנים, עם משרד הרישוי ועם רשות המיסים שפתחה לשכה קבועה במגדל האנפה במרכז העיר".

כתיבת תגובה