"הגיע הזמן למנגנון שיתופי פעולה בקהילת הנדל"ן העסקי החרדי"

דוד מרגליות שמפיק את ועידת הנדל"ן החרדית הראשונה שתתקיים בסוף השבוע מספר ל'ביזנעס' על החלום שמתגשם שלדבריו יצור לראשונה פורום  איכותי של חיבורים עסקיים לכלל אנשי העסקים הפועלים בתחומי הנדל"ן

דוד מרגליות

"המטרה שלי ליצור פלטפורמה שתאפשר שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים חדשים, לטובת כלל העוסקים בענף" אומר לי דוד מרגליות, מנכ"ל 'יעדים' – משרד לפיתוח אסטרטגיה שיווקית אותו תפסתי לשיחה בתוך קלחת ההכנות ל'ועידת צמרת' אותה הוא מפיק.

כשמרגליות מדבר על 'ועידת צמרת' הוא מתכוון לוועידת עסקים של בכירי הנדל"ן החרדי בישראל, שתתקיים ביום חמישי הקרוב (כ"ב בתמוז – 05.07.18) במרכז האירועים 'הדר סיטי טאואר' ברמת גן. הכנס שהוא ראשון מסוגו בענף, צפוי להביא אליו גורמי ממשל, בכירים במשק ובשלטון המקומי, גורמים במערכת הבנקאות ומאות יזמים, קבלנים, אדריכלים ופעילים בענף הנדל"ן.

'יעדים' שהובילה בשנים האחרונות שורה של יוזמות ואירועים עסקיים במגזר החרדי בהפקתו של מרגליות תיהיה גם הראשונה שתפיק אירוע נדלנ"י במגזר החרדי בסדר גודל שכזה. מרגליות מאמין כי מדובר באירוע פורץ דרך שישנה את הגישה החרדית לעיסוק בתחום במהלך השנים הקרובות. "אנחנו נאחד לראשונה תחת קורת גג אחת, את כלל בעלי העסקים בציבור החרדי שעוסקים באופן מקצועי בענפי הנדל"ן השונים" הוא אומר.

וכיצד נולדה היוזמה לקיים ועידה לבכירי ענף הנדל"ן?

"בשיחות עם אנשי עסקים רבים בענף, זיהינו צורך שלא קיבל מענה עד היום, בתשתית שתאפשר ליצור 'מועדון עסקים' בתחום הנדל"ן, בו יוכלו יזמים, קבלנים, אדריכלים, חברות תיווך ומשווקי דירות לצד מעצבי פנים ואדריכלים, מעצבי תלת מימד, עורכי דין או גורמי מימון – ויתר העוסקים בזירות הנדל"ן להיפגש, לדון באפשרויות לחיבורים ויזמות משותפת ולבנות שיתופי פעולה לטווח הארוך.

בתחום הנדל"ן, הרבה יותר מבכל תחום עסקי אחר, בולט יותר ויותר הצורך ביצירת חיבורים בין הגורמים השונים הפועלים בענף. מנוף מרכזי וחשוב להצלחה בענף הנדל"ן, הוא להכיר כמה שיותר גורמי מפתח ולייצר חיבורים עסקיים".

ולמה אתה חושב שאתה תביא את הבשורה?

"ראשית, מתחם ייעודי מיוחד שיפעל במהלך הוועידה, יאפשר לראשונה נטוורקינג ומפגשים ישירים בין יזמים ופעילים בענף מישראל ומריכוזי הציבור החרדי בחו"ל, מקבלי החלטות, בכירים במשק, משקיעים פוטנציאלים ועוד. מערכת רישום ממוחשבת תאפשר יצירת חיבורים מהירים בין משתתפי הוועידה, ומפגשים של בעלי עניין ונושאים משותפים".

הוועידה תהווה במה לשיווק פרויקטים ומכירת דירות?

"לא. שיווק דירות לקהל הפרטי אינו נמצא על סדר היום של הוועידה. קהל היעד הוא השכבה העסקית של הענף, המעוניינת בפלטפורמה שתאפשר מפגשים ושיתופי פעולה נוספים שכיום אינם זוכים לקורת גג מתאימה שתארח אותם. המסר המרכזי של הוועידה הוא, שיזם שמחפש פריצות דרך חדשות וזקוק לחיבורים עסקיים, יוכל לקבל כאן תחת קורת גג אחת שפע של אפשרויות להיכרות עם גורמים חדשים, ויוכל לנצל את המפגש עם כלל הפעילים בתחום לצורך התנעת יוזמות חדשות ומינוף עסקי".

תוכל לספר לנו קצת על סדר היום ועל תוכן המושבים בוועידה?

"סדר היום של הוועידה יהיה מגוון ומקיף, במטרה ליצור שיח אפקטיבי. הנאומים בוועידה יעסקו באתגרים ובנושאים שבלב ענף הנדל"ן המשפיעים על השוק ועל כל הפעילים בו. המושבים שיתקיימו לאורך הוועידה יעסקו בין השאר בנושאי מימון וליווי פרויקטים, מיתוג ושיווק, תכנון, התחדשות עירונית, נדל"ן בישראל ובחו"ל, פאנל מיוחד בשיתוף זירת עסקים אודות מגמות בנדל"ן הישראלי ועוד.  

בין חברות הענק המשתתפות בכנס ניתן למצוא את בנק מזרחי טפחות הבנק המוביל במגזר החרדי בתחום המשכנתאות, מרכז אחים ליזמות ועסקים המחבר בין אנשי עסקים חרדים בארץ ובעולם, חברת אקו בילד המובילה בישראל בתחום בניה אקולוגית, חברת אגמים נדל"ן, חברת מענקי מדינה, חברת רכבי היוקרה יגואר, קבוצת לוי יצחק, רשת התיווך הארצית אנג'ן, חברת פרוג'ט איקס מבית מנטור הנדל"ן העולמי רוברט שמין, חברת מוצרי היוקרה מון בלאן, ועוד.

מה התגובות שאתם שומעים בשוק הנדל"ן במהלך ההכנות לוועידה?

"התגובות נלהבות, זורמות אלינו הרבה כאלה ואנו למדים כי יש ציפייה גם אצל ותיקים רבים מהתחום שמברכים על המיזם, ומביעים את התפעלותם מהצעד הנחוץ כל כך בענף, להצלחת כולם.

להצטרפות לוועידה הירשמו עכשיו 

https://bit.ly/2lNefK0

כתיבת תגובה