הדרימליינר הראשון נחת. ההנהלה התרגשה, העובדים מחו

חברת 'אל-על' ציינה היום בטקס מיוחד את קליטתו של מטוס הדרימליינר הראשון בישראל בהשתתפות שר התחבורה, שגרירי מדינות ומנהלי חברת בואינג. זהו המטוס הראשון מתוך שישה-עשר שייכנסו לשירות

בקביעת תפילת הדרך במטוס החדש. צילום: סיון פרג' | יח"צ

הדרימליינר נחת היום (ד) בלוד אחרי טיסה ישירה ממטה בואינג בסיאטל שבארצות הברית כאשר על סיפונו יושב ראש החברה, אלי דפס ובכירים אחרים מהנהלת החברה. אליהם נלוו סגן יושב ראש בואינג העולמית ובכירים נוספים בתעשיית התעופה האמריקאית. מה שמלמד על החשיבות הרבה שמייחסים בארצות הברית לעסקת המיליארדים שתרמה מקומות עבודה רבים בסיאטל וסביבותיה.

המטוס שנקרא על שם העיר אשדוד, התקבל בטקס חגיגי בו השתתפו שר התחבורה, חה"כ ישראל כ"ץ (ליכוד); השר הבריטי לענייני המזרח התיכון, אליסטר ברט; שגריר ארצות הברית בישראל דוויד פרידמן; שגריר ברזיל בישראל פאולו סיזר מיירה דה וסקונסלוס; רב העיר אשדוד הגר"י שיינין שליט"א וראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

כ"ץ אמר בדבריו כי רכישת מטוסי הדרימליינר מחברת בואינג היא ביטוי להתפתחות אל-על והשתלבותה במדיניות השמים הפתוחים. הוא הוסיף ואמר כי העסקה מעידה על עומק היחסים האזרחיים ויחסי הסחר בין ישראל לארצות הברית.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

דוד מימון, מנכ"ל אל על, אמר בפאתוס כי "כל מי שמתבונן במטוס יסכים כי אכן כשמו כן הוא – חלום שנתגשם – אשרינו שזכינו לכך". עוד הוסיף מימון ואמר כי אל-על מתחילה עידן חדש וניצבת בשורה הראשונה של חברות תעופה המפעילות את המטוס המתקדם בעולם.

לסרי אמר: "תושבי אשדוד מרגישים הכי גבוה, בשחקים, במתנה שאל-על העניקה לעיר ליום הולדתה בקריאת שמה על מטוס הדרימליינר. לאחר חשיפת שמו של המטוס הוזמן רב העיר הגאון הרב יוסף שיינין לקבוע את תפילת הדרך בפתח הכניסה למטוס, כשלצידו שר התחבורה, ראש העירייה, מנכ"ל ורב החברה שבירך ברכת שהחיינו כשהכל עונים אחריו "אמן".

במקביל לטקס החגיגי עמדו מספר עובדי תחזוקה של החברה כשהם לבושים חולצות שחורות ומחו בשקט נגד קליטת המטוסים החדשים בטענה כי יש לשפר את תנאי עבודתם לנוכח קליטת המטוס החדיש. לא נרשמו עימותים בין הצדדים.

כתיבת תגובה