הדרך לפריימריז בשס עוברת בקבוצת הוואטסאפ של דרעי

בקבוצה חברים נציגי התנועה הקדושה ברשויות המקומיות. דרעי: "בזאת תבחנו, מבחינתי זהו הפריימריז האישי של כל אחד ואחד מכם, נציג שאינו מצליח בזה, כנראה שיש טובים ומחוברים ממנו לשטח ולציבור הבוחרים"

יעקב ליצמן ואריה דרעי| אילוסטרציה. צילום: אפי שריר | פלאש 90

רוצים להיות נציגי שס ברשויות או בכנסת? צרפו מנויים לעיתון של היושב ראש. עיתון 'הדרך' החדש של שס יצא לדרך לפני חודש אבל ככל הנראה מצב המנויים לא ממש מזהיר, ושר הפנים, הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי החליט לקחת את המושכות לידיו ובצעד נדיר הקים קבוצת וואטסאפ לנציגי התנועה הקדושה ברשויות המקומיות בה יעקוב און-ליין אחר הצטרפות המנויים לעיתונו החדש.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

בקבוצה כתב דרעי: "נציגים יקרים, לאחר שדיברנו השבוע בכנס הנציגים, וקבענו יעדים שבהם אתם צריכים לעמוד בעניין גיוס המנויים לעיתון הדרך, יוצאים לדרך. דעתי השלילית בעניין קבוצות הוואטסאפ ידועה. לשון הרע, רכילות ובעיקר בזבוז הזמן, אך החלטתי לחרוג הפעם ממנהגי בגלל חשיבותו הגדולה של הנושא, ופתחתי [לזמן מוגבל] קבוצה פנימית שלכם איתי למען הצלחת העיתון, בה אוכל לעקוב מקרוב און ליין אחר התקדמותכם בגיוס המנויים וכמה מנויים הביא כל אחד ואחד ממכם".

וכאן מסיר דרעי את הכפפות וכותב בצורה ברורה: "בזאת תבחנו, מבחינתי זהו הפריימריז האישי של כל אחד ואחד ממכם, נציג שעובד ומצליח להביא מנויים רבים מוכיח את הקשר והחיבור שלו לציבור הבוחרים, ולעומת זו נציג שאינו מצליח בזה, כנראה שיש טובים ומחוברים ממנו לשטח ולציבור הבוחרים".

דרעי מדגיש, "קבוצה זו תהיה פתוחה לזמן מוגבל ויועלו בה אך ורק העדכונים שלכם בנושא גיוס המנויים לעיתון. ולא שום דבר אחר! בנושאים אחרים הקשורים לעיתון יש לפנות לגורמים הרלוונטיים. כל נציג יעדכן כאן און ליין על המנויים שגייס. ע"מ שאוכל להתעדכן באופן מהיר ומסודר אבקש לעדכן בצורה פשוטה, ומסודרת. כמובן שאת טפסי המנויים שאתם מחתימים יש לשלוח בלי קשר למערכת העיתון".

את דבריו מסיים דרעי במילים: "כמובן שאין צורך לציין שקבוצה זו היא פנימית ואכמ"ל". העובדה שאתם קוראים על זה כאן, אומרת כמה הקבוצה פנימית וכמה נאמנים החברים בה לראיס. מעניין יהיה לראות את צילומי המסך הבאים שידלפו משם… אנחנו כבר מחפשים מכון פוליגרף עבור השר, המו"ל והיו"ר.

https://wordpress-547680-2055123.cloudwaysapps.com/%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%94%D7%97%D7%AA%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%A8%D7%A2%D7%99-%D7%91%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%A4/

כתיבת תגובה