'הדר הפודים' נערכה לקראת שנת הלימודים החדשה

חברת ההסעדה הוותיקה שמספקת עשרות אלפי מנות מוכנות מידי יום, ניצלה את 'בין הזמנים' להיערכות מחודשת לשנת הלימודים. החברה הרחיבה את פסי הייצור, רכשה ציוד חדש והרחיבה את צוות השפים והמבשלים

אוכל מוכן. אילוסטרציה: cambo photography | שאטרסטוק

בזמן שכולם נפשו בחודשי הקיץ, היה מי שנערך לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה, על מנת לספק לתלמידים ובית הספר את הנדרש באיכות הגבוהה ביותר.

במפעלי 'הדר הפודים' בפתח תקווה עבדו בימים אלה סביב השעון, על מנת לסיים את ההכנות בפסי הייצור לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ז. ציוד חדש נרכש, והצוות המקצועי הורחב, על מנת לספק את הביקושים הרבים של החברה.

כבר עשרות שנים ש'הדר הפודים' נחשבת שחקנית מובילה בשוק ההסעדה בישראל. בעבודה מול משרדי ממשלה, בתי חולים, רשויות מקומיות, חברות וארגונים. במהלך השנים צמחה החברה עם גיוס לקוחות רבים מכל גווני הקשת בישראל. הנהלת החברה לא שקטה על השמרים אפילו לא רגע אחד, והביאה לשוק ההסעדה בישראל חידושים ופיתוחים בשיטות העבודה, שיפור מתמיד בהרכב וטעם המוצרים, תהליכים אלו אומצו במהלך השנים אצל כלל השחקנים בשוק.

לוגו הדר הפודים

הצוות המקצועי של החברה השקיע מאמצים רבים ופיתח מומחיות בתחום ההסעדה, על מנת להביא לצלחת את המנה האיכותית ביותר בכשרות הטובה ביותר של בד"ץ העדה החרדית. מערך ההפצה של החברה מביא מדי יום סביב השעון עשרות אלפי מנות איכותיות ממטה החברה בפתח תקווה, בין היתר לבתי הספר.

אחד מענפי ההתמחות של 'הדר הפודים' היא אספקת מזון איכותי למוסדות חינוך, וגם השנה הצטרפו לחוג לקוחותיו בתי ספר רבים שתלמידיהם ייהנו מהמזון האיכותי ומהשירות המקצועי של החברה. בהדר הפודים אמרו השבוע כי צוות השפים של החברה השקיע משאבים רבים בפס הייצור, על מנת להביא מזון איכותי לילדי ישראל.

כתיבת תגובה