הוארך בארבעה ימים מעצרו של איש העסקים בני שטיינמץ

שטיינמץ שנעצר הבוקר יחד עם עוד מספר אנשי עסקים ובהם יושב ראש 'בזק' דוד גרנות, נחשד בעבירות של הונאה, זיוף והלבנת הון. בית המשפט: חשד סביר לביצוע העבירות. שטיינמץ: אין כלום בפרשה הזו

שטיינמץ בבית המשפט. צילום: פלאש 90

בהמשך למעצר המתוקשר הבוקר (ב) במסגרתו עצרה המשטרה חמישה אנשי עסקים ובהם המיליארדר בני שטיינמץ ויושב ראש 'בזק' (בפועל) דוד גרנות, האריך בית המשפט את מעצרו של הראשון בארבעה ימים ואילו גרנות שוחרר בערבות.

המשטרה טוענת כי החמישה קשורים לפרשיית הונאה בעסקאות נדל"ן. לטענתה, הנחקרים חתמו על עסקאות פיקטיביות על מנת להתחמק מתשלום מס ולהלבין הון. שטיינמץ אמר בדיון כי הוא מרגיש שהמדינה רודפת אותו כמו "דיקטטורה".

"אני חי שנים בחו"ל ואני מרגיש שסימנו אותי. אין כלום בפרשה הזו. לא שיבשתי הליכי חקירה ושיתפתי פעולה עם המשטרה". סנגוריו טענו כי המשטרה רוצה למנוע ממרשו לצאת מהארץ בעקבות חקירתה בפרשה אחרת והיא עושה שימוש בפרשה זו כאמצעי לחץ. "הם רוצים להכריח אותו לדבר איתם כדי שיוכלו להשיג פריצת דרך בחקירה", אמר.

כאמור, בית המשפט החליט בסופו של דבר להאריך את מעצרו בארבעה ימים כאשר המשטרה ביקשה שמונה ימים. בהחלטת בית המשפט נכתב כי "יש חשד סביר שהחשודים עברו את העבירות האמורות".

כתיבת תגובה