הוקם 'הצלה טבריה' שיפעל תחת מד"א

לארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א הצטרף ארגון 'הצלה טבריה' בצפון * בימים אלו מצויים עשרות אברכים בסיום הכשרתם לשמש ככונני מד"א והצלה

מדא הצלה טבריה-רמי שרייבר אצל הרב אוירבך

בקרב תושבי העיר טבריה מקבלים בברכה את ההחלטה על הקמת ארגון 'מד"א – הצלה טבריה' שמתנדביו יעניקו מענה רפואי ראשוני במטרה להציל חיי אדם.

בימים אלו מוכשרים ע"י צוות ההדרכה של מד"א עשרות אברכים לשמש כחובשים ונהגי אמבולנס, וישמשו כונני הצלה שייצאו לכל אירועי החירום ויפעלו בשיתוף פעולה הדוק עם מד"א.

'הצלה מד"א' מצטרף בזאת לארגוני ההצלה החרדיים ברחבי הארץ הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א ובהם, צוות הצלה, הצלה, הצלה כפר חב"ד, הצלה כרמל, הצלה רחובות, הצלה מירון, הצלה לכיש, הצלה בית שמש, הצלה פתח תקווה, הצלה יבניאל, הצלה אלעד ועוד.

כיו"ר הארגון ישמש ר' רמי שרייבר שפעל להקמת הארגון. שרייבר זכה לברכתו של גאב"ד טבריה  הגרא"ד אוירבך שהביע תמיכה נלהבת בהקמת הארגון ובירך את המתנדבים על עבודת הקודש לה הם מתכוונים להתמסר.

ר' רמי שרייבר יו"ר 'מד"א – הצלה טבריה' ציין כי "בפן המקצועי אנו מקבלים את ההדרכה של מד"א ואילו בפן ההלכתי אנו כפופים לרבנים ופועלים על פיהם". שרייבר הודה להנהלת מד"א על היוזמה ושיתוך הפעולה ובראשם ליו"ר אג"מ צפון יוסי חליבי.

יוסי חלבי יו"ר אג"מ צפון במד"א הודה למתנדבים ואמר כי "בזכותם נוכל לתת את המענה הטוב והמהיר ביותר לתושבים ולהציל חיי אדם נוספים בישראל".

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין מסר את ברכתו ואמר: "אני מברך על הקמת 'הצלה טבריה' והמתנדבים בו מצטרפים בזאת לאלפי המתנדבים החרדים במד"א הפעילים במסגרת ארגוני ההצלה המסונפים למד"א ונהנים ממסגרת מקצועית והלכתית מגובשת".

 

כתיבת תגובה