הושלמה עסקת רכישת המרכז המסחרי ביבנה בידי קרסו

תמורת כ-154 מיליון שקל ברוטו: קרסו נדל"ן השלימה את רכישת המרכז המסחרי הגדול על שדרות ירושלים ביבנה, וצפויה לבצע בו מתיחת פנים | בהליכי סגירה עם מגוון רשתות ומותגים מובילים במטרה לרענן את המרכז המסחרי הוותיק

המרכז של קרסו בשדרות ירושלים ביבנה | צילום: יח"צ

חברת קרסו נדל"ן, מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, השלימה את רכישת המרכז המסחרי "G יבנה", מחברת ג'י סיטי (גזית גלוב), וקיבלה חזקה על המרכז. החברה רכשה את המרכז תמורת כ-154 מיליון שקל ברוטו והיא צפויה להפיח בו רוח חדשה ורעננה ולבצע בו מתיחת פנים לטובת אלפי המבקרים תושבי יבנה והסביבה. 

המרכז המסחרי הינו הגדול ביותר ביבנה, הוא החל בפעילות בשנת 2015, וכיום הוא נמצא בתפוסה של כ-95%, ובכוונת חברת קרסו נדל"ן להגדיל את התפוסה לכ-100% כבר במהלך 2023. המרכז ממוקם ברחוב שדרות ירושלים, בסמוך לכניסה המערבית ליבנה, ממזרח לכביש 4, במרחק קצר מתחנת הרכבת של העיר. הכניסה אליו היא מרחוב שד' ירושלים, שהוא הרחוב הראשי של העיר. בזכות הקרבה לכבישים המהירים הסמוכים (42, 431, ו-4), המרכז משרת תושבים ברדיוס גדול.

שטח המגרש עליו בנוי המרכז הוא כ-7 דונם. סך השטח הבנוי (עילי ותת קרקעי) הוא כ-24,200 מ"ר, מתוכו שטח סחיר של כ-10,600 מ"ר. שטח החניון הוא כ-13,600 מ"ר, הכולל כ-400 מקומות חניה תת קרקעית בשלושה מפלסים. מדובר במגרש גדול יחסית, לשם ההשוואה נציין כי מרכזי מסחר אחרים שבבעלות קרסו מתפרסים על כ-3-5 דונם. 

במרכז המסחרי קיימים כיום כ-50 שוכרים בתמהיל עסקים נרחב, שנותן מענה לרוב הצרכים של התושבים בסביבה, ומציג את רשימת המותגים והרשתות המובילות בארץ. בין המותגים והרשתות – רשת השיווק רמי לוי, סופר פארם, בנק לאומי, פוקס, מקדונלנד'ס, קסטרו, ג'פניקה, קפה גרג, ורדינון, אופטיקה הלפרין ומכון הכושר פרופיט. 

החברה במגעים מול רשתות ומותגים נוספים במטרה להרחיב ולהעשיר את תמהיל העסקים במרכז, במיוחד בקומה העליונה. קרסו בתהליכים לקבלת היתר להצבת דוכנים קבועים במרכז, בין היתר לממכר כלי בית, תכשיטים, דיסקית, ואפילו דוכן מיצים ושייקים. בנוסף, היא מקיימת מגעים גם לפתיחת משחקייה מזמינה לילדים. 

לדברי יוני ישראלי, מנהל חטיבת הנכסים המניבים בקרסו נדל"ן, "רכישת המרכז ביבנה מהווה המשך הבעת אמון של חברת קרסו נדל"ן בעיר יבנה. לחברה יש מרכז מסחרי נוסף בעיר בשכונת יבנה הירוקה, כך שללא ספק אנו רואים ביבנה פוטנציאל רב, בעיקר הודות לתנופת הבנייה והפיתוח של העיר ולהגירה החיובית אליה בשנים האחרונות. אנו מתכוונים לבצע שידרוג מערכות משמעותי במרכז המסחרי, להציע למבקרים עוד רשתות ומותגים מובילים, כמו גם מוקדי בילוי ופנאי לכל המשפחה".

המרכז ביבנה מצטרף למשפחת המרכזים המסחריים של קרסו נדל"ן, שבקרוב תמנה 8 מרכזים: המרכז הנוכחי ביבנה, מרכז נוסף ביבנה הירוקה כאמור, שוק בצלאל בת"א, נופי הסלע – מעלה אדומים, ככר המייסדים – אבן יהודה, הדר גנים פ"ת, עין הים חדרה שצפוי להיפתח בסוף מאי, ומרכז מסחרי בפורדיס על כביש 67 שנמצא בשלבי תכנון וצפוי להיפתח ב-2025. כל המרכזים המסחריים של החברה (למעט פורדיס) נמצאים בתפוסה של למעלה מ-98%.

כתיבת תגובה