הושקה מערכת הלמידה המקוונת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

במעמד נציגי אמזון בישראל ושר הכלכלה הושקה מערכת מקוונת ללמידה חינמית של בעלי עסקים בישראל • בתפריט: סרטוני הדרכה, סרטים אינטראקטיביים לעבודה מול eBay ו-WIX, שאלונים אינטראקטיביים, תרגולים, משחקי למידה ומשימות לגילוי וחקר

נציגי אמזון עם השר כהן ויו"ר הסוכנות רן קויתי | צילום: שמעון מלול

במהלך כנס ה- Ecommerce "מחוברים למסחר מקוון" של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שהתקיים אמש,הושקה המערכת המקוונת הראשונה בישראל המיועדת ליזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים שמטרתה להנגיש את המידע, ההדרכות והכלים ההכרחיים כיום לכל אזרחי ישראל בעלי גישה לאינטרנט מכל מקום, בכל זמן מהמחשב ומהסלולרי. המערכת המקוונת פתוחה לקהל הרחב עם קורס המחר המקוון וללא עלות.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שהציג את המערכת החדשה הרחיב על קורס המסחר המקוון, ואמר כי הקורס זמין כבר היום במערכת המקוונת וזמין לבעלי העסקים. קויתי הוסיף וציין, כי בהמשך יהיה ניתן למצוא בין הקורסים המקוונים את קורס 'יוזמים עסק' לבעלי עסקים מתחילים, קורס יזמות עילית, קורס שיווק בפייסבוק, קורס פיננסיים ועוד.

תוצרי הלמידה של הקורסים המקוונים כוללים בין היתר סרטוני הדרכה של מומחים ויועצים מקצועיים, סרטים אינטראקטיביים סביב תחומים כגון מכירת מוצרים בפלטפורמת אי ביי או פתיחת אתר מסחר בפלטפורמת WIX, שאלונים אינטראקטיביים, תרגולים לווידוא הבנה, משחקי למידה ומשימות לגילוי וחקר.

בכנס בו הושקה המערכת השתתפו בכירים ומומחים מעולם המסחר המקוון מישראל ומהעולם, בינהם נציגים מאמזון, איביי, פייפאל ומישראל נציגים מ- azrieli.com, מרמלדה מרקט, בלוגרים ומנהלי עמודים מובילים בפייסבוק.

"מדינת ישראל נחשבת בעולם למותג של חדשנות בתחומי הטכנולוגיה", אמר בכנס שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן. "בעידן האינטרנטי והקנייה ברשתות, כל עסק יכול לזהות את הפוטנציאל ולהגדיל את המכירות שלו. הרבה עסקים חוששים מהחברות הבינלאומיות, אך בשנת 2017 בלבד הייצוא ממדינת ישראל חצה את ה 100 מיליון דולר, ובתשעת החודשים הראשונים של 2018 חזינו בעלייה של 9% בייצוא הישראלי", אמר.

תגובה אחת ל: "הושקה מערכת הלמידה המקוונת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים"

  1. זה רק אני או שאין לינק?

כתיבת תגובה