הותר לפרסום: נתפסו בנתב"ג עם 20 ק"ג זהב בשווי מיליונים

ניתן לפרסם: רשות המסים והמשטרה סיכלו ניסיון הברחה של 20 ק"ג תכשיטי זהב דרך נתב"ג | במזוודת הנוסע נמצאו תכשיטים יקרי ערך, כמו כתר, שרשראות, טבעות וצמידים כמו גם מטבעות זהב, אשר שוויים מוערך במיליוני שקלים | תקשורת בין החשוד הראשון לשני נוסעים נוספים הובילה למצבור נוסף של תכשיטים יקרי ערך

התכשיטים שנתפסו בנתב"ג | צילום: רשות המסים בישראל

המשטרה ורשות המסים סיכלו בפעילות מבצעית בנתב"ג ניסיון להבריח תכשיטי זהב יקרים במשקל כולל של עשרות קילוגרמים, ששווים מוערך במיליוני ₪ ועצרו שלושה תושבי מזרח ירושלים בחשד להברחתם ארצה.

בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת ישראל במרחב נתב"ג וחוקרי מכס נתב"ג הבחינו השבוע בנוסע שנחת בטיסה ישירה מטורקיה המתנהג באופן חשוד בעת איסוף המזוודות ולפיכך הורו לו בתום מעקב להעביר את כבודתו בעמדת השיקוף של המכס.

בתוך כך, זיהו חוקרי המכס במזוודה תכשיטים יקרי ערך, כמו כתר, שרשראות, טבעות וצמידים כמו גם מטבעות זהב, אשר שווים מוערך במיליוני שקלים. תחקור בשטח תוך בחינת ממצאים נוספים חשפו תקשורת בין החשוד הראשון לשניים נוספים שעוכבו אף הם. בכבודתו של אחד מהחשודים הנוספים נתגלה מצבור נוסף של תכשיטים יקרי ערך.

השלושה נעצרו לחקירה בחשד לעבירות על פקודת המכס וחוק מע"מ ושוחררו בתנאים מגבילים. חקירתם נמשכת ומנוהלת על ידי מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים.

כתיבת תגובה