החורף בפתח ואיתו הצבעים המיוחדים לעיצוב הבית

קשה לדמיין את חיינו בלי צבע. הגוון מוסיף המון נוכחות, אופי, אנרגיות לחלל. הבית משתנה בהתאם לצבעוניות המועדפת והמשתנה מעונה לעונה. כל עת שחשקה נפשכם לשנות מעט את האווירה בחלל, תוכלו להתאים אותו לפי הצבעים הייחודיים לאותה עונה. הסתיו מביא עמו שלכת קסומה ועושר צבעוני שיבוא לידי ביטוי במערכות ריהוט ובאביזרים משלימים, בצבעי הקירות ובקישוטים השונים. מהם הצבעים שנראה בסתיו וחורף 2019 וכיצד תוכלו לבטא אותם היטב באמצעות פריטי עיצוב ברחבי הבית?

רגוע ופסטלי
הגוונים הפסטליים תורמים לאווירה מרגיעה במיוחד, מאופקת וסולידית, מתאים מאוד לעונת המעבר ולמי שמחפש לרכך גוונים דרמטיים כמו שחור באמצעות אביזרים בגוונים פסטליים. כריות ורדרדות יעדנו פריטים דומיננטיים בחלל עשויות בד פשתן אוורירי ונעים ושטיחי כותנה בהירים שניתן לפרוס על הרצפה לצד ספה או מיטה בגוונים עזים יותר. השקט והשלווה המבוקשים בדמות צבעוניות המתמזגת בהרמוניה בחדר.

מתחברים לטבע
הצבעוניות ששואבת השראה מהטבע – עץ כחומר גולמי בגוון הטבעי המקורי שלו לפני שעבר איטום וצביעה, ירוק מרענן וכן צבעי אדמה, אלה נכנסים לבית ותופסים מקום בטוח בדמותם של פריטי עיצוב שונים. כיסאות מעוצבים מגולפים מעץ אלון שרפרפי עץ ממוחזר, מדפי עץ טבעיים, קופסאות עץ עתיקות וכדומה.

כל הנוצץ זהב
בכוחו של הזהב להאיר את המרחב, להוסיף נגיעות של יוקרה לכל חדר, לזהור למרחקים ולא פלא, אם כן, שהוא תופס מקום של כבוד בסביבת המגורים. הבעיה של הזהב הוא שהוא משתלט בקלות ולכן, חשוב למתן ולעדן אותו באמצעות אביזרים המגיעים עם פסי זהב או נגיעות קלות של זהב בלבד. למשל, אגרטלים וקנקני שתייה עם גימור מזהב או וילונות עם חוטי זהב דקיקים במראה מינימליסטי, עציץ מפליז עם רגליים מפוסלות, כריות פשתן עם עיטורים מוזהבים או סכום מוזהב שיתבלט היטב על רקע של מפה לבנה ואצילית.

שחור זה סוד הקסם
השחור הוא גוון קלאסי שלא עובר מהעולם וממשיך להוסיף יוקרה ודרמה בכל חלל. בין אם אלה  פריטי אחסון עציצים שחורים או סלי אחסון מתכתיים בשחור, כיסאות ראטן בשזירה שחורה, מגשי בטון אופנתיים בגוון שחור אטום, מדפים שחורים מאלומיניום או שטיחים שחורים. מומלץ למצוא לשחור ניגוד מעניין שירכך את הטון שלו, כמו למשל, באמצעות כריות המשלבות שחור ולבן או שחור וזהב, שולחנות עם מסגרת של עץ ושיש שחור, סלים בניחוח כפרי עם טאץ' של שחור ועוד.

אפור בחוץ – אפור בפנים
הסתיו משנה לחלוטין את הגוונים שאנחנו רואים בחוץ, השמיים הכחולים משתנים לאפרפרים מכוסים במעטה סמיך של עננים וכך הצבע האפור פוסע לבית בעיבודים שונים. אפור עכבר או אפור עירוני עם נקודות של שחור, אפור עם לבן, בין אם בדמות פופים עגולים לישיבה, אגרטלי קרמיקה אפורים, כריות אפורות עם דוגמאות מעניינות, סלי כביסה המשלבים אפור עם במבוק, סלסלאות אפורות אידיאליות לאחסון ועוד. האפור נע בסקלת גוונים בין כהה לבהיר מאוד, כך שתוכלו לבחור את "הטון" האפור המתאים ביותר לבית שלכם.

לבן קלאסי
אין כמו הלבן – צבע מאיר עיניים, מעודן, קלאסי, שצולח את מגמות הזמן ותמיד יפה, אצילי וגורף מחמאות. גם בסתיו הזה ניתן לראות בבית הרבה מאוד כלים לבנים בניחוח חגיגי, בין אם סטים של כוסות וצלחות ועד מגשי שישי לבנים, כריות פשתן בצורניות מגוונת מלבן, שטיחי כותנה הממזגים בין שחור ולבן בניגודיות מיוחדת, מדפים לבנים שנותנים אווריריות ובעלי מראה מרחף בחלל ועוד.

בחרו מבין הגוונים השולטים בעונת הסתיו את הצבעים שתרצו לאמץ בבית שלכם באמצעות פריטי עיצוב מיוחדים.

כתיבת תגובה