הח"כים לחצו, חב' 'דן' התקפלה, והקמפיין עלה לאוטובוסים

האם שכר מינימום של 40 שקלים לשעה הוא דרישה שנויה במחלוקת שאמורה למנוע מחברת 'דן' מתן פרסום על האוטובוסים באזור תל אביב את הקמפיין הקורא לממשלה להעלות את השכר? | מתברר, שעם הלחץ הנכון, הקמפיין אינו מכיל "פרסומים פוגעניים כלפי קבוצה זו או אחרת באוכלוסיה"

קמפיין העלאת שכר המינימום | צילום: תנועת עומדים יחד

תנועת עומדים יחד תקיים היום מול הכנסת משמרת מחאה נגד עסקת החבילה "הרעה והמזיקה" של ליברמן. זאת, לאחר שלדבריהם, "במחטף מטורף – רק ארבע שעות לפני כינוס ועדת השרים לענייני חקיקה, הוחלט אתמול להביא לדיון את עסקת החבילה הרעה של ליברמן –  העסקה ששוחקת את שכר המינימום במקום להעלות אותו באופן אמיתי. העסקה צפויה להגיע היום  להצבעה בכנסת".

בתנועה ציינו כי "היום (14/2) נגיע למשמרת מחאה בשעה 18:00 מחוץ לכנסת. זהו רגע שיא במאבק שלנו להעלאת שכר המינימום ל-40 ₪ לשעה, וההתגייסות של כל אחת ואחד מאיתנו לפעולה היא חשובה וקריטית בשלב זה".

אלא שבינתיים הסתתר לו סיפור מדהים.

"במסגרת המאבק שלנו לשכר מינימום 40 שקלים, הצלחנו לגייס 12 אלף ש"ח כדי לפרסם על אוטובוסים את הדרישה שלנו להעלות את שכר המינימום ולחלץ אנשים עובדים מעוני. אבל חברת "דן" המפעילה את האוטובוסים בתל אביב – יפו הודיעה לנו שהקמפיין שלנו הוא "שנוי במחלוקת ונוגד את האינטרסים של הממשלה, ולכן גם את האינטרסים של דן".

"כשקיבלנו את התשובה שלהם – היינו בשוק. שכר מינימום שנוי במחלוקת? איך זה שנוי במחלוקת? ואם כן, איך זה שבחברת "אגד" שבירושלים, כבר יש למעלה מ-100 פרסומים שלנו על האוטובוסים שלהם? לא היינו מוכנים לקבל את זה. פנינו לחברי הכנסת שתומכים במאבק שלנו ולתקשורת והתחלנו להפעיל לחץ ציבורי. וכך,  חברת "דן" התקפלה. הם הודיעו לנו ששקלו שוב את הקמפיין שלנו ושהוא ״לא מכיל פרסומים פוגעניים כלפי קבוצה כזו או אחרת באוכלוסייה", כך דיווחו הפעילים.

 

תגובה אחת ל: "הח"כים לחצו, חב' 'דן' התקפלה, והקמפיין עלה לאוטובוסים"

  1. פחחח…. הפעילים כאלה תמימים, הם לא מבינים שבנט ושות' הם הם ה'קבוצה כזו או אחרת באוכלוסייה', שהפרסומים יכולים להתפרש כפוגעניים כלפיה.

כתיבת תגובה