היערכות במוסדות החינוך במעלה עמוס לקראת האכלוס הקרוב

הביקוש למגורים במעלה עמוס ואכלוס משפחות חדשות הביא להרחבת פעילות מוסדות החינוך הרבים ביישוב * בין היתר הולכת ונבנית כיתת גן לבנים שתפתח בשנת הלימודים הבעל"ט

תנופת הפיתוח ביישוב מעלה עמוס נמשכת. בזכות האכלוס המואץ של משפחות נוספות שהתווספו לתושבי היישוב, ולקראת השתכנותם של משפחות חדשות בחודש הקרוב בפרוייקט 'קריית נוף' תפתח בשנת הלימודים הבעל"ט כיתת גן לבנים ביישוב.

ביישוב נערכים לאכלוס נוסף מצד משפחות אשר מתעתדות לעבור ולהתגורר במעלה עמוס, ובניית כיתת הגן החדשה הינה כחלק מהיערכות זו.

התושבים במעלה עמוס זוכים למגוון מוסדות החינוך והתורה ובהם מעונות יום, גני ילדים, בית ספר בית יעקב, תלמוד תורה, מערכת חוגים, ספריה ומשחקיה לילדים.

מהנהלת היישוב נמסר כי עם ההגעה של המשפחות הצעירות החדשות והצפי להגעת  משפחות נוספות, לאור תנופת הפיתוח והבניה ביישוב, פועלת ההנהלה בשיתוף עם המועצה האזורית על מנת לספק את כל הצרכים לתושבים, במוסדות החינוך, במוסדות הקהילתיים, וזאת באמצעות תוכניות להרחבת מגוון התשתיות.

במעלה עמוס מתגוררים בני משפחות אברכים בני תורה מכל העדות והחוגים, ובהרמוניה נפלאה ובראשות רב היישוב הרב הגאון זאב חרל"פ שליט"א.

בימים אלו מצוי היישוב, כאמור, בתנופת התפתחות גדולה כאשר נבנה פרויקט איכותי במחיר אטרקטיבי. הבניה היא של חברת 'אריאל יזמות' בשיתוף חברת 'ש.א.ג (ולול) בניה ופיתוח בע"מ בראשות זאב וולוול הורביץ ויחדיו מציעים ניסיון רב שנים דבר המעניק יתרון מבחינה מקצועית, תכנונית והן מבחינת שירות ובטחון ללקוח. אריאל יזמות מתמחה בבניית שכונות ומתחמי דיור במרחב הכפרי. מאז הקמתה יזמה החברה בניה של מאות יחידות דיור ברחבי הארץ תוך הקפדה על תכנון חדשני ושמירה על סטנדרט בניה גבוה ומוקפד. אריאל יזמות עובדת עם טובי המומחים על מנת לספק מוצר איכותי המתאים לצרכיהם.

כתיבת תגובה