הכירו את טויוטה היילנדר החדש GO Big, Go Hybrid

קרדיט לתמונה: יוניון מוטורס בע"מ

יצרנית הרכב טויוטה היא הדומיננטית ביותר בכבישי ישראל. כולנו מכירים את דגמי החברה הפופולאריים ביותר, דוגמת המשפחתית הנמכרת בעולם – טויוטה קורולה, או טויוטה לנד קרוזר האגדית הפופולארית במיוחד בארץ, אך האם אתם מכירים את "טויוטה היילנדר?". דגם זה אומנם נוכח בכבישי ישראל, אך הוא עשה עלייה מחודשת ומסקרנת. אז מה מאפיין דגם זה מעבר להיותו 4*4 יוקרתי בעיצוב מרשים ויפהפה?

טויוטה היילנדר החדש – נעים להכיר

בהיילנדר החדש נהנה מכל אלה:

  • טכנולוגיה היברידית עוצמתית בנפח ​של 2.5 ליטר המספק 248 כ”ס
  • מערכות בטיחות אוטונומיות חכמות
  • מסך מגע ומערכת מולטימדיה עם ממשק ​ל Apple CarPlay ​ו- Android Auto
  • 7 מושבים מודולריים ותא מטען ענק המציע גמישות מודולרית
  • חלל פנימי עצום אקסקלוסיבי ומאובזר

טויוטה היילנדר היה עד היום דגם פנאי פופולארי ביותר באמריקה הצפונית המשתייך לקטגוריית ה D-SUV (רכב פנאי בגודל בינוני), בשנים האחרונות ניכר ביקוש גבוה לדגם זה גם באירופה ובישראל, וחברת טויוטה החליטה להיענות לביקוש זה ולהתחיל השנה בשיווק נרחב של הדגם גם בארץ.

בישראל משווק ההיילנדר תחת שתי רמות שונות של גימור, מה שמעניק גמישות מבחינת רמת האבזור והגימור (ואולי גם המחיר). בגרסה הסטנדרטית כולל ההיילנדר גלגלי סגסוגת 18 אינץ' ופיצ'רים שונים, מערכת בקרת אקלים המפוצלת לשלושה אזורים שונים בפנים הרכב, צד מדיה רחב בגודל של 8 אינץ', מפתח חכם, מטען אלחוטי לטלפון החכם ועוד. בגרסה היקרה והאקסקלוסיבית יותר, הגלגלים גדולים יותר (20 אינץ' במקום 18), מסך המדיה גדול ורחב יותר (בערך פי אחד וחצי מהמסך שבגרסה הסטנדרטית), גג הניתן לפתיחה וסגירה חשמלית, מושבים חכמים ושלל פיצ'רים נוספים. בעוד מבחינה מכאנית או בטיחותית אין הבדלים משמעותיים בין שתי הגרסאות השונות, מבחינת אבזור, גימור ורמת פינוק (אחרי הכל – מדובר ברכב פנאי…) בהחלט ניתן לשדרג לגרסה היוקרתית יותר וליהנות מחוויית נסיעה ונהיגה אקסקלוסיביות יותר.

מערכות בטיחות מהמובילות בעולם הרכב

בגרסאותיו העדכניות מתאפיין ההיילנדר, בדומה לגרסאות חדשות של דגמי טויוטה נוספים, במערך בטיחות מתקדם ביותר. טויוטה ידועה בחדשנותה הטכנולוגית, ובעשור האחרון שמים בחברה דגש על פיתוח מערכות בטיחות מתקדמות, משוכללות ויעילות יותר, על מנת להגן על חיי אדם.

כך, בהיילנדר החדש נמצא מערכות בטיחות מתקדמות אשר חלקן אוטונומיות למחצה, המציעות סיוע אקטיבי לנהג במניעת תאונות או כניסה למצבים מסוכנים. מערכות אלו כוללות בין היתר מערכת המסייעת בבלימת חירום מיידית במידת הצורך, מערכת לזיהוי תמרורי נסיעה, רכיב המנטר שטחים מתים בשדה ראייתו של נהג הרכב ומתריע בהתאם, מערכת להחלפה אוטומאטית של האורות (בין אורות גבוהים לנמוכים, על פי תנאי התאורה של הדרך והרכבים המגיעים ממול), בקרת שיוט אדפטיבית המווסתת את מהירות הרכב על פי המהירות המותרת לנהיגה באזור בו נמצא הרכב באותו זמן (אפשרות אופציונאלית לבחירת הנהג) ועוד.

בקיצור – כל מה שיש לטכנולוגיה המתקדמת ביותר להציע לנו כיום על מנת לשמור על חיינו וחיי הקרובים אלינו בעת הנהיגה ברכב. מיותר לציין כי במיוחד במדינה בעלת כבישים צפופים, סואנים ומאתגרים כמו ישראל, מערך בטיחות מתקדם שכזה הוא דבר רצוי ומבורך…

הנעה היברידית והנדסת אנוש המבטיחה חוויית נסיעה מושלמת

מאחר ומדובר ברכב פנאי המשמש אנשים לצרכים שונים ומגוונים, מושם דגש במסגרת העיצוב של טויוטה היילנדר על הנדסת אנוש ברמה הגבוהה ביותר. מדובר על דגם המבוסס על פלטפורמה ייחודית שפותחה בטויוטה (TNGA) המבטיחה ביצועים אטרקטיביים ביותר בשטח ובכביש גם יחד, חלל פנימי מרווח ונוח במיוחד לנסיעה, אפשרות לכמות גדולה יותר של נוסעים (7 מושבים), שטח אחסון מטען רחב ידיים ועוד. כל מה שצריך על מנת להבטיח חוויית נסיעה מפנקת ונוחה, גם כשמדובר במספר גדול יחסית של נוסעים וגם עבור נסיעות משפחתיות ארוכות אליהן אנו מביאים מטען רב יחסית.

ההנעה של ההיילנדר היא היברידית, מה שמבטיח תצרוכת דלק יעילה ביותר (מעל לשבעה עשר קילומטרים לליטר דלק – תצרוכת יוצאת דופן ביעילותה עבור רכבי פנאי גדולים), ומורכבת משלושה מנועים שונים המבטיחים ביצועים מרשימים ביותר, גם כאשר הרכב עמוס וגם לאור תצרוכת הדלק היעילה. מערכת זו מורכבת משני מנועים חשמליים נפרדים ומנוע בנזין יחיד, מה שמסתכם ב-248 כוחות סוס המניעים רכב זה ללא כל בעיה בכל תנאי הכביש והשטח.

העלייה המחודשת של טויוטה היילנדר לישראל מסקרנת בין השאר מפני שמדובר בגרסאות מחודשות לאחד מרכבי הפנאי המפנקים והמוצלחים ביותר בקטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים, הרלבנטית עבור אנשים רבים, כולל זוגות ומשפחות. יש להניח כי בקרוב מאוד נתחיל לראות יותר ויותר רכבים מדגם פופולארי זה בכבישי ישראל.

למידע נוסף אודות דגמי טויוטה, היכנסו לאתר טויוטה מתם מוטורס – סוכנות משנה טויוטה בחיפה.

כתיבת תגובה