המחיר נחשף: 4 חד' בכרמי גת החל מ-1.43 מיליון

המחירים בשכונת 'כרמי גת' – השכונה הסמוכה לשכונת העתיד המתוכננת לחרדים, נחשפים • לפי פרסום של רם אדרת ואפי קפיטל המחיר לשלשה חדרים יהיה החל מ-1.26 מיליון ש"ח, ודירת חמישה חדרים החל מ-1.55 מיליון ש"ח • המשמעות האפשרית: אלפי הדירות על השטחים שיועדו לחרדים בקרית גת מערב יתומחרו גבוה יותר מהצפוי • מומחי נדל"ן טוענים מנגד: 'כרמי גת' מתוכננת באופן שונה

כרמי גת, קרית גת | צילום: אלה מאירוביץ

בעוד במשרד השיכון דנים בימים אלה בקדחתנות אם להותיר את כסיף כעיר העתיד החרדית או להסתפק לעת עתה בקרית גת מערב ובשטחי שפיר הסמוכים אליה – כשאת כסיף יש מי ששוקל להעביר לידי הבדואים – נחשפים המחירים של קבוצת רם אדרת וחברת אפי קפיטל, שזכו לאחרונה במכרז להקמת 246 יח"ד בשכונת כרמי גת בקרית גת.  

לפי הפרסום של החברות, הפרויקט, שיכלול מספר בניינים ובהם תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, יתומחר, על הנייר, באופן הבא: מחירה של דירת 3 חדרים יהיה החל מ- 1.26 מיליון ₪, מחירה של דירת 4 חדרים יהיה החל מ- 1.43 מיליון ₪ ומחירה של דירת 5 חדרים יהיה החל מ- 1.55 מיליון ₪. 

כפי שפורסם ב'ביזנעס', החברות שילמו כ- 90.5 מיליון ₪ (לא כולל מע”מ) ועוד הוצאות פיתוח בסכום של כ- 39 מיליון ש”ח (כולל מע”מ). 

עם זאת, מומחי נדל"ן טוענים, כי "אפשר להרגיע. בקרית גת מערב הדירות לחרדים לא יהיו במחיר כה גבוה, בטח לא בשלב ההתחלתי, כיוון ש'כרמי גת' נבנתה באופן מודרני ומתקדם, והביקוש לדירות שם מגיע ממשפחות מבוססות יחסית. בקרית גת מערב ובשפיר המחירים יהיו נוחים יותר, ללא ספק".

אתר יד2 פרסם לאחרונה כי קרית גת מדורגת רביעית ברשימת הערים שאוכלוסייתן צפויה לגדול בשנים הקרובות, עם גידול צפוי של 22% באוכלוסיה ותוספת של כ-4,200 דירות חדשות. 

לדברי אוהד יחזקאל, מנכ"ל מנהלת הסכמי הגג בקריית גת: "בשנתיים הקרובות צפויות להתווסף לקריית גת כ-4,500 יח"ד, רובן בשכונת כרמי גת. מדובר בשכונה שהיא מהמתקדמות והמבוקשות ביותר בישראל. כרמי גת היא שכונה חכמה, שמרושתת כולה במערכת חיווי, שליטה ובקרה.

"השכונה גם נהנית מנגישות גבוהה במיוחד, שלושה גשרים מחברים את כרמי גת לעיר הוותיקה ומתחברים לשני מחלפים לכבישים הראשיים. כמו כן, ישנה תחנת רכבת סמוכה והשכונה מרושתת כולה בשבילי אופניים. בנוסף, ישנו פיזור מיטבי של שצ"פים ומוסדות חינוך וציבור בפרויקט, כגון גני ילדים, בתי ספר, בתי כנסת וכדומה נמצאים בפיזור כזה, שהמרחק אליהם מהבית הוא במקסימום 250 מטר, אין את זה באף שכונה בישראל".

דורון נמרוד, מנכ"ל משותף קבוצת רם אדרת | צילום: יוהנס פלטן

לדברי דורון נמרוד, מנכ"ל משותף בקבוצת רם אדרת: "כרמי גת מושכת אליה בשנים האחרונות אוכלוסיה חזקה של זוגות צעירים ומשפרי דיור, ביניהם כאלו העובדים בפארק התעסוקה הגדול בעיר. במרחק של 40 דקות נסיעה ברכבת מתל אביב, אפשר ליהנות משכונה ברמה גבוהה ולרכוש דירה ברמות מחירים סבירות ביותר".

6 תגובות ל: "המחיר נחשף: 4 חד' בכרמי גת החל מ-1.43 מיליון"

  1. זה מחירים מטורפים ! קרית גת מערב תהיה עוד יותר יקר בקצב הזה. עד שזה יבנה (4 שנים) ולפי העלייה של המדד כל דירה תהיה שם 2 מיליון…

    מקווה שלפחות כסיף תישאר על מנת להשאיר אופציה…

  2. זה לא מחייב שזה יהיה המחיר
    כי זה באמת שכונה שונה עם תמחור שונה
    כסיף איננה בשורה משום שהיא לא תמריא אף פרוייקט שרחוק מבני ברק יותר משעה לא יכול להמריא
    וודאי לא פרוייקט יתום באמצע הנגב כל פרוייקט חרדי צריך עיר חרדית קיימת בטווח הקרוב של חצי שעה 40 ד'
    ראו מה קורה עם הר יונה שהוא מקום מדהים באויר ונוף וכן פרויקט פוריה בטבריה במחירים של עד 800000 אתם יכולים להכנס לדירה!
    לכל מי שמתלבט לכו עכשיו לחריש אל תחכו לשום תכנית ממשלתית חדשה פשוט קנו דירות מוכנות או לפני סיום בניה בחריש

  3. חריש מקום מדהים@!!!

  4. חיים בסרט , עם כל הכבוד זאת קריית גת, לא אשקלון

  5. לצערי ההתנפלות שקורה עכשיו בהר יונה תביא לעליית מחירים

  6. חלק גדול מדיירי כרמי גת מטופלים ברווחה , המנטליות בק.גת מאופיינת למעבר לדירות חדשות ויוקרתיות בלי לחשב מראש מהלכים כלכליים .

כתיבת תגובה