המחשבים שאפשרו לילדים המיוחדים לתקשר, נגנבו | לצפייה

במצלמות האבטחה של בית הספר לחינוך מיוחד של 'אהל שרה' נקלטו שני גנבים חסרי לב שפרצו אמש בשעת לילה מאוחרת לבית הספר וגנבו שישה מחשבי תקשורת המשמשים כ"פה" עבור התלמידים המיוחדים

ממראות ההרס שהותירו הפורצים. צילום: יח"צ

אמש, בלילה שבין שני לשלישי, פרצו שני גנבים חסרי לב לבית הספר לחינוך מיוחד 'גשרים' של עמותת 'אוהל שרה' בבני ברק וגנבו שישה מחשבי תקשורת השייכים לתלמידי בית הספר. מחשבים אלה מכילים תוכנות באלפי שקלים ועלותם נאמדת בכ-20 אלף שקל ליחידה. המחשב היקר משמש כ"פה" בעבור תלמידים בעלי לקויות דיבור קשות שיכולים לתקשר עם הסביבה רק באמצעותו. מחשבי תקשורת ייחודיים אלה הוענקו לבית הספר בשנתיים האחרונות על-ידי משרד הבריאות.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

מנהלת מערך החינוך של אהל שרה, קרין טרבלסי, מנהלת בית הספר יהודית שטיינמץ וקלינאית התקשורת תמר שטיגליץ שהגיעו הבוקר לבית הספר נדהמו לגלות שהמחשבים אינם. "לאחר שנים רבות של ניסיונות ההורים וההנהלה להשיג את המחשבים בדרכים אחרות כמו מגביות ופנייה לארגוני צדקה שונים, העניק לנו משרד הבריאות את המחשבים במהלך השנתיים האחרונות. ועכשיו כשסוף-סוף הילדים יכולים להביע את עצמם, נלקחה מהם הזכות הבסיסית הזו ברשעות על-ידי גנבים חסרי מצפון", אמרו בהנהלת בית הספר.

במצלמות האבטחה נראים שני צעירים שפרצו למבנה, השחיתו רכוש באולם בית הספר והפכו את המשרד. הנהלת 'אהל שרה' ומשטרת ישראל מבקשים את עזרת הציבור; כל המזהה אנשים אלה שיפנה למשטרת ישראל מרחב דן בטל:03-6104444.

 

כתיבת תגובה