המפקחת על הביטוח: למעסיקים תפקיד רציני בהשמת הביטוח הסיעודי

המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר: היוזמה הביאה רובד ביטוחי ממלכתי מעובה הרבה יותר ממה שהיה, שיחד עם הפתרונות האחרים– נותן פתרון מלא לכל אחד ואחד בשוק הישראלי

קשיש ירושלמי | צילום אילוסטרציה: נתי שוחט פלאש 90

המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר, התייחסה אמש (א') בערב הפתיחה של ועידת עדיף למתווה הביטוח הסיעודי המורחב שפרסמו לאחרונה שר האוצר משה כחלון, סגנו  ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן.

"בימים אלה אנחנו נרתמים כולנו ברשות לעבוד במרץ רב כדי להבטיח מעבר חלק וללא תקלות של מבוטחי הביטוחים הקולקטיביים הסיעודיים מהתכניות הקצרות והלא מתאימות שבהם הם נמצאים לפתרונות המוצעים.  זה המקום לבוא ולציין בהערכה רבה את היוזמה של שר האוצר משה כחלון, סגנו יצחק כהן ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בהמצאת רובד ביטוחי ממלכתי מעובה הרבה יותר ממה שהיה, שיחד עם הפתרונות האחרים שהרשות מציעה והציעה – נותן פתרון מלא לכל אחד ואחד בשוק הישראלי.

"ברמת הרגולציה, אותם המבוטחים הקולקטיביים יכולים לבחור להצטרף לביטוח של קופות החולים. הם יכולים לבחור לממש את ההמשכיות באותן הנחות שנקבעו על ידי הוועדים. בהחלט אנחנו רואים עבודה ואנחנו מצפים לראות עבודה יותר אינטנסיבית ואני מקווה שהיא עוד תלך ותגבר – לבוא ולבחון מודלים של ביטוחים סיעודיים ארוכי טווח יציבים.

"אותו מודל שפרסמנו במהלך 2017 מבטיח ביטוח סיעודי ארוך טווח ויציב. הוועדים, המעסיקים בעלי הפוליסה, יש להם תפקיד מרכזי ואני מקווה שהם ייקחו אותם באופן רציני. אבל גם חברות הביטוח צריכות לבוא ולעשות זאת באחריות רבה, בתום לב, ולהמציא מחירים לאותם קולקטיבים שהיו אצלן שנים, במוצר שלא נתן את הכיסוי המתאים, ולהביא אותם לכיסוי אחר לטווח ארוך ויציב".

 

כתיבת תגובה