המרכז הרפואי ברזילי באשקלון יהפוך לאחד מהמרכזים הרפואיים המובילים בישראל

את הדברים אמר מנכ"ל ביה"ח ברזילי מר חזי לוי במסגרת ביקורו של ראש עיריית קרית גת מר אבירם דהרי וראשי מחלקת הבריאות בעירייה

סיור בבית חולים ברזילי

ראש עיריית קרית גת אבירם דהרי וראשי מחלקת הבריאות בעירייה סיירו בבניין החדש של המרכז הרפואי ברזילי באשקלון והביעו התפעלותם מהמהפכה המשמעותית שחלה בבית החולים.

במהלך הסיור סיפר מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי כי ביה"ח ברזילי משרת 11% מתושבי קרית גת. הוא הדגיש כי מידי שנה נולדים בברזילי כ-5000 ילדים – והציג את המהפכה המתחוללת גם במחלקת היולדות שהתחדשה במיטות חשמליות נוספות, לצד מהפכה של ממש בתחום הקולינריה כשמוגש אוכל טרי בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

במהלך הסיור ראש העיר התרשם בצורה יוצאת מהכלל מהבניין החדש והממוגן ואמר כי זו בשורה לתושבי עירו קריית גת. בסיור הממושך פגש דהרי תושבי קרית גת שהודו אף הם כי הם חשים בתנופה החלה בברזילי.

מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי הציג את התוכניות העתידיות שיהפכו את ברזילי לאחד ממרכזי הרפואה המובילים בישראל.

גב' מזל שניר מנהלת מחלקת הבריאות בעיריית קריית גת שהשתתפה אף היא בסיור ציינה את התרשמותה הגדולה ושיתפה מהמשוב החיובי הרב שהיא מקבלת מתושבי העיר.

עוד דובר על שירות מתחשב ואיכותי לציבור שומרי המצוות שבא לידי ביטוי במגוון רב של נושאים החל מההקפדה על נושאי הצניעות וההלכה עבור בהגשת אוכל בהשגחת הבד"ץ וסידורי השבת שהונהגו על פי כללי ההלכה, ועד להטבות השונות המוענקות לנשים ובהן לילה חינם בבית החלמה ליולדות, תשלום המונית לבית החולים ועוד.

נסקרה המהפכה הקולינרית שחלה בחודשים האחרונים בהם הוחלט להעניק למאושפזים המקפידים על כשרות מהודרת, מנות טריות בהשגחת בד"ץ העדה החרדית. בנוסף לארוחת הצהריים החמה בכשרות בד"ץ העדה החרדית,  המאושפזים בברזילי נהנים גם מבופה בארוחות הבוקר והערב ובו סלטים, פשטידות ושקשוקה בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

המנהל האדמיניסטרטיבי צחי כהן ציין כי ברזילי חרט על דגלו את המצוינות ואת הגישה האישית לכל אדם, ובהתאם לכך תפתח בסוף שנה מחלקת ילדים חדשנית ומפוארת המעוצבת בצורה משובבת לב על מנת שהילדים יחושו במקום נוח ולא יזכרו שהם בבית חולים.

עוד דובר על התנופה הגדולה בחנוכת בניין השיקום כאשר בעוד המחסור במיטות שיקום ברחבי הארץ גדול, מוקם בניין השיקום החדש שיכלול מחלקת אשפוז בת 36 מיטות לטיפול שיקומי לאחר אירוע מוחי או ניתוחים אורתופדים או פגיעות ספורט. הוא יכיל גם 6 מיטות להנשמה ממושכת וגמילה מהנשמה לחולים שטרם נגמלו. המרכז יציע שירותים על בסיס אמבולטורי בתחומי שיקום לב, שיקום ריאות , פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק.

אחת הבשורות הגדולות היא הקמת בריכה טיפולית שתעניק טיפולים הידרותרפיים ותסייע בשיקום החולים. בניין השיקום יושלם ויפעל כבר בקרוב.

בסיום הביקור הודה ד"ר חזי לוי לראש עיריית קרית גת ולראשי מחלקת הבריאות בעירייה על הביקור וסוכם להעמיק עוד את שיתוף הפעולה בין העירייה לבין ברזילי.

כתיבת תגובה