המרפסת שתהפוך את הדירה לחלומית ותעלה את ערכה

תלו את התמונה שיש לכם בחלון, בתוך הסלון… זו לא בדיחה: כך מרוויחים מי שבנו מרפסת תלויה וכל מה שאתם צריכים לדעת לפני שתעשו את זה בעצמכם

נוף ירושלמי. צילום אילוסטרציה: Rostislav Glinsky / שאטרסטוק

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר בתים עם מרפסת תלויה. בניגוד לעבר שלא הייתה אפשרות להקים מרפסת תלויה, כיום מרפסת תלויה היא חובה בכל בית. מדובר על מרפסת שהקמתה מהירה ופשוטה והיא לא דורשת השקעה כספית רצינית במיוחד. אם יש לכם דירה עם נוף מדהים שנשקף ממנה בית ללא מרפסת תלויה הוא בית מבוזבז.

מהי מרפסת תלויה?

מרפסת תלויה היא מרפסת אשר בנויה מחומרים קלים אשר הבניין יכול לעמוד בהם. על מנת שתהיה לכם מרפסת כזאת אתם חייבים אישור תוספת בנייה מהעירייה. חברת בנייה רצינית ומקצועית תעזור לכם לבנות מרפסת כזאת ולקבל את האישורים הנדרשים מהגורמים הרלוונטיים. היא תנהל את כל מהלך הבנייה בצורה הטובה ביותר, לא תצטרכו אישור של הדיירים אשר נמצאים בבניין שזהו יתרון גדול. המרפסת ניתנת לעיצוב בהתאמה אישית בהתאם לצרכים שלכם והיא תשמור על הפרטיות שלכם. בניית המרפסת תהיה כך שבחלקה העליון יהיה חיפוי שיסתיר אותה מפני אנשים ודיירי הבניין.

למי מתאימה מרפסת תלויה?

כל מי שאוהב לשבת במרפסת ולהשקיף על הנוף המדהים אשר שנשקף מרפסת תלויה , יכול ליהנות ממרפסת תלויה אשר תענה על הצרכים האישיים שלו. עם מרפסת זאת תוכלו להתחיל את הבוקר שלכם עם עיתון וקפה בטרם היציאה לעבודה, לשבת עם בני המשפחה, לארח חברים ועוד.

יתרונות מרפסת תלויה

באמצעות התקנת מרפסת תלויה תוכלו ליהנות  ממגוון יתרונות שונים אשר לא תמצאו בבית ללא מרפסת תלויה. יתרונות אלה כוללים בניית מרפסות :

השבחת הדירה – עם מרפסת תלויה לא רק שאיכות החיים שלכם תעלה אלא גם ערך הדירה שלכם ותוכלו לדרוש עליה מחיר גבוה יותר מאשר דירה ללא מרפסת. הוספת המרפסת מגדילה את שטח הדירה באופן משמעותי וכן את ערכו של הבניין באופן משמעותי.

התקנה מהירה – התקנת המרפסת היא מהירה, נוחה ונקייה והיות ומדובר על מרפסת אשר מגיעה אליכם כגוף שלם אחד. המרפסת מותקנת תוך ארבע שעות בלבד.

עיצוב מותאם – תוכלו לבחור ממגוון הדגמים השונים את העיצוב שהכי מתאים לכם. העיצוב מגיעים בגדלים, צורות שונות לבחירה, כך שניתן להתאימם לצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח. כמו כן, ניתן להתאים אותה לשאר חלקי הבית השונים.

מחיר משתלם – המחיר של המרפסת הוא מחיר הוגן ומשתלם. מרפסת זאת היא הפתרון האידיאלי ליחס לפתרונות אחרים בשוק. מחירה ידוע מראש כבר בשלב ההתחלתי, אין הוצאות נלוות או עלויות בלתי צפויות. והכי חשוב שהיא ההשקעה מעולה לעתיד שמעלה את ערך הנכס שלכם פלאים.

עונה על צרכים משתנים – באמצעות המרפסת ניתן לענות על הצרכים המשתנים שלכם. המרפסת תורמת לאיכות החיים בדירה עצמה, מונעת מעבר מיותר וכי חשוב נותנת תכם מענה אידיאלי לצרכים האישיים שלכם.

אז אם חשובה לכם מרפסת לאיכות החיים שלכם, ואם אתם רוצים להשקיע בביתכם וכן להעלות את ערך הדירה והבניין שלכם בעתיד, חשוב שתעשו מרפסת כמה שיותר מהר ותחסכו כסף מיותר על שיפוצים.

 

כתיבת תגובה