הנהלת בית ההשקעות 'מור' פתחה הבוקר את המסחר בבורסה

בית ההשקעות שעוסק בניהול קרנות נאמנות וקרנות גידור, מצטרף לחברות השירותים הפיננסיים שנסחרים בבורסה של תל-אביב בשווי שוק כולל של כחמישה מיליארד שקל. באוקטובר תצורף החברה למספר מדדים בבורסה

פתיחת המסחר הבוקר. צילום: בועז צרפתי | יח"צ

הנהלת 'מור בית השקעות' פתחה הבוקר (ג) את המסחר בבורסה לרגל רישום מניותיה למסחר בתל-אביב. מור בית השקעות עוסקת בניהול קרנות נאמנות ותיקי השקעות ובניהול קרנות גידור. היא מצטרפת לענף השירותים הפיננסים המונה היום ארבע-עשרה חברות הנסחרות בבורסה בשווי שוק מצרפי של כחמישה מיליארד שקל. מתחילת השנה הנוכחית הנפיקו חברות אלו מניות וגייסו בסך הכל כ-2.7 מיליארד שקל.

יוסי לוי, מנכ"ל מור בית השקעות, אמר הבוקר כי "מדובר בשלב חשוב בהתפתחות החברה שמבחינתנו היא כמו משפחה. כבית השקעות ציבורי אנו מאמינים שאנו מציבים סטנדרט אחר של מקצוענות ושקיפות אל מול לקוחותינו, ומחויבים כעת לפעול אל מול המשקיעים בדיוק בדרך בה אנו מצפים מחברות ציבוריות לנהוג".

חני שטרית-בך, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה אמרה על מור השקעות: "החברה הוקמה בשנת 2006 וצומחת בקצב מרשים. שווי הנכסים המנוהלים עלה מכ-2.3 מיליארד שקל בשנת 2012, לכ-18.7 מיליארד שקל כיום. הרווח הנקי שלה ב-2016 עמד על כ-14 מיליון שקל. ערב היציאה להנפקה החליטה מור השקעות על מדיניות דיבידנדים של חלוקת שמונים אחוזים מהרווח השוטף. מניות החברה צפויות להיכנס למדדים הבאים בתחילת אוקטובר: מדד ת"א-צמיחה, מדד ת"א-All Share, מדד ת"א-פיננסים ומדד ת"א ביטוח פלוס".

כתיבת תגובה