הנוסעים החרדים זועמים: המערכות לא קלטו את ההזמנות

מאות חרדים שהזמינו טלפונית כרטיסי נסיעה ברכבת, הופתעו לגלות כי הזמנתם לא נקלטה. הסנכרון בין המערכת הטלפונית לבין מוקדי הנפקת הכרטיסים – כשל • גם מערכת ההזמנה אונליין קרסה לזמן מה • רכבת ישראל: "מדובר בתקלה נקודתית – שטופלה"

הנה באה הרכבת | צילום: דוברות רכבת ישראל

מאות משפחות על טפיהן נאלצו לעמוד זמן רב בתורים לרכישת כרטיסי נסיעה ברכבות ברחבי הארץ, איחרו נסיעות מתוכננות והגעה ליעדן – בשל קריסת מערך ההזמנות הטלפוני שהוקם לראשונה (ביוזמה מבורכת לכשעצמה הראויה לכל שבח) אך המיזם בימיו הראשונים, כשל בגדול.

לאתר 'ביזנעס' נודע כי מאות נוסעים חרדיים שהזמינו אתמול (ד) ושלשום (ג) נסיעות באמצעות המוקד הטלפוני של רכבת ישראל וקיבלו אישור "הזמנתך נקלטה בהצלחה", הופתעו כשהגיעו למכשירי הנפקת הכרטיסים באמצעות הרב-קו וגילו כי ההנפקה אינה מתבצעת.

להפתעתם נאמר להם כתירוץ לכשל, כי "גם האתר קרס", כשכוונת עובדי הרכבת היא לקריסה של האתר מעומס מזמינים – בחלק מיממת האתמול.

'ביזנעס' פנה לרכבת ישראל במטרה להיוודע אם הרכבת התגברה על התקלה והאם הציבור החרדי שאינו נגיש ברובו לרשת – בעיקר בימי חול המועד, כשאנשים אינם כותבים או נמצאים על יד מחשביהם הנגישים לרשת, במקומות עבודותיהם – יוכל להזמין מעתה במוקד הטלפוני והאם הסנכרון בין המערכות יפעל כנדרש וכשורה.

עם פרסום הידיעה, נמסר מרכבת ישראל כי מדובר בתקלה נקודתית שטופלה. "אנו שמחים על השימוש הרב שעושה הציבור החרדי בקו המהיר לירושלים, 'מסילות דוד המלך'", אמרו ברכבת ישראל ל'ביזנעס'. "מדובר בתקלה נקודתית במוקד ההזמנות הטלפוני, שטופלה. צוותי רכבת ישראל סייעו בזמן אמיתי לנוסעים שביקשו להשתמש בשירותי הקו המהיר. מועדים לשמחה וחג סוכות שמח".

תגובה אחת ל: "הנוסעים החרדים זועמים: המערכות לא קלטו את ההזמנות"

  1. כדאי שתפסיקו כל היום לתת את הכותרות הפרובוקטביות האלו. אני עורך הזמנות באתר, וגם האתרים קורסים. תפסיקו להתלונן ולהתבכיין כאילו זה רק נגד החרדים. מידיעה אישית של משפחה מורחבת, הרבה פספסו את ההזמנות גם כאלו שנערכו באתר.
    תהיו יותר ענייניים ותראו את האמת בלי לתת הרגשה כאילו כל היום יוצאים נגד החרדים!
    אח"כ לא מבינים למה הם שונאים אותנו.

כתיבת תגובה