הנפקת רישיון נהיגה בינ"ל תוזל באופן 'משמעותי' – ב-3 ש"ח

בשורה לטסים לחו"ל: הוזלה באגרת ההנפקה של רישיון נהיגה בינלאומי • הרישיון נועד לאפשר לבעלי רישיון נהיגה ישראלי בתוקף לנהוג גם בחו"ל • אלא שמדובר בכמעט הלצה: מדובר בחיסכון 'משמעותי' של 3 ש"ח, וברישיון שלא בהכרח נצרך

רישיון נהיגה ישראלי | צילום: ויקיפדיה

משרד התחבורה הודיע, כי החל מיום שני כ"ח בסיון (ה-1 ביולי) יופחת 'משמעותית' תעריף הנפקת רישיון נהיגה בינלאומי. ההפחתה ה"משמעותית" תפחית לא פחות מ-3 שקלים: התעריף החדש יעמוד על 16 שקלים בלבד, לעומת 19 שקלים כיום. באילת, תעמוד עלות הנפקת הרישיון הבינלאומי על 13 שקלים בלבד.

רישיון נהיגה בינלאומי, מוכר כיום ברוב מדינות העולם, והוא מאפשר לנהגים בעלי רישיון נהיגה ישראלי קבוע לנהוג ברכב פרטי בחו"ל. ההנפקה מותנית בכך שרישיון הנהיגה הישראלי בתוקף. ניתן להנפיק את רישיונות הנהיגה הבינלאומיים בעשרות נקודות של חברות מ.מ.ס.י ופמי-פרימיום, שזכו במכרז של משרד התחבורה להנפקת הרישיונות. סמנכ"ל שירות לקוחות במשרד התחבורה, גילי כהן, ציין כי בעשור האחרון הוכפל מספר ההנפקות של רישיונות נהיגה בינלאומיים. מהנתונים עולה כי בשנת 2018 הנפיקו שתי הזכייניות יותר מ-300 אלף רישיונות נהיגה בינלאומיים.

עם זאת, צוות 'ביזנעס' הצליח לשכור רכבים במדינות רבות מבלי להזדקק לרישיון בינלאומי מיוחד כלשהו. יחד עם זאת במחיר החדש, ייתכן ובכל זאת כדאי לעשות, לכל צרה שלא תבוא.

תגובה אחת ל: "הנפקת רישיון נהיגה בינ"ל תוזל באופן 'משמעותי' – ב-3 ש"ח"

  1. לפני שטורחים להוציא רישיון נהיגה בינלאומי שלא לצורך – חפשו בגוגל "האם צריך רישיון נהיגה בינלאומי בXXX" – יש אתר ישראלי שאוסף מידע ממטיילים ישראלים ומנגיש האם צריך רישיון נהיגה בינלאומי ברמה של חברת השכרה בסניף ספיציפי ככה שתדעו האם לטרוח או לחסוך את הזמן..

כתיבת תגובה