הסוף להתקמטות המהירה של עור הפנים

מותג האיכות הבריאותי לעור ANGI מציג: קרם לחות עם חומצה היאלורונית • חומצה היאלורונית היא הפתרון האולטימטיבי לקמטי הגיל • קרם הלחות של ANGI מכיל חומצה היאלורונית המעכב את התקמטות עור הפנים, משיב את הנפח החסר ומחזיר את החיים לעור

קרם לחות מועשר בחומצה היאלורונית מבית ANGI

לח, רך ומוצק: ANGI – מותג הבריאות לטיפוח העור – מציג את הפתרון האולטימטיבי לעור הפנים. קרם לחות מועשר בחומצה היאלורונית המשיב את עור הפנים לחיים, בלחות מרעננת, במיצוק במראה טבעי ובתוספת נפח ומראה קורן. 

קמטי הגיל, איבוד הזוהר של העור בתווי הפנים הדוהים, איבוד הגמישות והמראה הצעיר נובעים בין היתר מירידה ברמת החומצה ההיאלורונית בעור, שאחראית על לחות העור. וכשהלחות אובדת, נעלמים גם תווי הפנים הגמישים, העור המתוח והמוצק, וקמטי הגיל נעשים גלויים יותר.

קרם לחות מועשר בחומצה היאלורונית, מאפשר לאור לחדש את אספקת החומצה החסרה לעור, ומחדשת את מראה הפנים באופן קורן ובהיר, מוצק, אלסטי וגמיש.

קרם ANGI  המועשר בחומצה היאלורונית מטפל בכל מרקם העור בצורה אחידה ועל בסיס יומיומי – בשונה מהזרקה, למשל, שמטפלת בבעיה רק באופן נקודתי ואינה מעשירה את רמת החומצה ההיאלורונית המגבירה את הליחוח הטבעי של העור. 

שימוש קבוע ויומיומי, באופן אינטנסיבי בקרם ANGI מועשר בחומצה היאלורונית, מאפשר שיפור ניכר ביכולת העור להכיל מים וכך העור מקבל מראה חי, צעיר ובריא.

חומצה היאלורונית היא בעלת שימושים רבים לא רק בתחום הקוסמטיקה אלא גם בתחום הרפואה בשל יכולתה לסייע בהחלמת העור מפצעים וכן בפגיעות עור נוספות.

הקרם העשיר משיב את הנפח לעור, מעניק לו חיוניות ומראה בריא ורענן. הקרם מחליק את מרקם העור ומעשיר את הלחות בעור הפנים.

רכשתן קרם ANGI מועשר בחומצה היאלורונית? עשו בו שימוש מושכל ויומיומי, בוקר וערב על עור פנים נקי, עדיף לאחר רחצה או שטיפה בסבון פנים.

 

לאחר ספיגת הקרם, ניתן מיד להמשיך באיפור כרגיל, כאשר החומצה ההיאלורונית נספגה היטב בעור, ותמשיך בפעולתה החיונית לעור הדוק ומוצק, נקי יותר מקמטי גיל וסימני הזדקנות. מומלץ מאוד למרוח את הקרם דווקא לפני התאפרות, גם אם משתמשים במוצרי האיפור הבריאותיים והמוקפדים של מותג ANGI, כדי להעניק לעור את החיוניות והלחות הנדרשת לפני האיפור ושגרת הטיפוח.

מוצרי ANGI הבריאים לעור המיוצרים במפעל 'פאר פארם' – המפעל הגדול, הבטיחותי והמוביל בישראל למוצרי קוסמטיקה – כוללים מייק אפ, פריימר, קרם לחות BB לגוון הכולל מסנן קרינה, קרם SPF המכיל מסנן קרינה, סומק, אייליינר, אודם וקונסילר.

מוצרי ANGI, שומרים על עור נקי ובריא: אינם סותמים את הנקבוביות, אלא טווים מעין רשת דמוית כוורת על העור, ומעניקים כיסוי מושלם אך מאוורר דיו. 

את מוצרי האיכות של ANGI ניתן להשיג בחנויות האיפור המובחרות בכל הריכוזים החרדיים ובמרכזי המסחר והקניות בישראל.

כתיבת תגובה