העגלה החכמה מישראל רגע לפני עסקה במאות מיליוני דולרים

מהסופרמרקט בישראל היישר לאמירויות: העגלה החכמה מישראל רגע לפני חתימה מעסקה עם רשת מרכולים גדולה באמירויות • העגלה החכמה שפותחה ע"י החברה הישראלית A2Z SMART TECHNOLOGIES וזו הודיעה כי היא נמצאת בתהליך לשיתוף-פעולה טכנולוגי ועסקי עם רשת הסופרמרקטים • כשמחיר כל עגלה הוא כ-20 אלף שקלים, הפוטנציאל לעסקה נאמד במאות מיליוני דולרים

העגלה החכמה שתגיע לאמירויות. עגלת קניות ביוחננוף | צילום: אלי לוי

'העגלה החכמה', פרי פיתוח ישראלי מהפכני המאפשרת קנייה-עצמאית בלי לעבור בקופת הסופרמרקט מביאה את המוח הישראלי היישר לתוך הסופרמרקטים באמירויות: חברת הטכנולוגיות הישראלית A2Z Smart Technologies Corp. שנוסדה ע"י היזם בן צור יוסף מדווחת על התנעת פעילות שתוביל לעסקת ענק עם רשת הסופרמרקטים הגדולה ביותר במזרח התיכון מאיחוד האמירויות.

עם הבשלת המו"מ וביצוע פיילוט מוצלח באמירויות, בכוונת החברה לספק 'עגלות חכמות' לרשת סופרמרקטים מהגדולות במזרח-התיכון, שבבעלותה מאות סניפים ברחבי מדינות-המפרץ, איחוד-האמירויות, בחריין וערב-הסעודית. משלוח ראשון של עגלות חכמות מישראל מתוכנן לצאת לאיחוד האמירויות כבר ברבעון הקרוב, בליווי הנהלת החברה וצוות מהנדסים מיומן להטמעת הטכנולוגיה.

מדובר במוצר ישראלי המשפר את חוויית הקנייה וחוסך את התורים הארוכים בקופות הסופרמרקטים.

חברת A2Z Smart Technologies Corp הוקמה ע"י היזם בן צור יוסף, ומתמחה בנוסף לטכנולוגיות של עגלות חכמות גם בפיתוח כלים-רובוטיים וכן בטכנולוגיית FTICS התומכת במניעת שריפות ברכבים בעת תאונות דרכים.

.חברת A2Z Smart Technologies Corp נסחרת בבורסת ה- TSXV בקנדה וגם בארה"ב בבורסת OTCQX , והשלימה בשבוע שעבר גיוס של כ-27 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים.

העגלות החכמות פועלות כיום בישראל בסניפי רשת יוחננוף ומאפשרות קנייה חכמה, נוחה ומהירה יותר. לאחרונה דווח כי יוחננוף השקיעה בחברת A2Z, וקבוצת 'כלל ביטוח' הצטרפה להשקעה של מיליוני שקלים.

בן צור יוסף | צילום: אלי לוי

בן צור יוסף, מייסד החברה אמר הבוקר, "אנו מלאים גאווה ושמחים להיות חברה מובילה המקדמת שיתוף פעולה בתחום הקמעונאות לאחר "הסכמי-אברהם" עם האמירויות ובחריין.

"הטכנולוגיה שפיתחנו תגיע לסופרמרקטים באמירויות ומיליוני אזרחים יוכלו ליהנות מפיתוח כחול-לבן".

כתיבת תגובה