הערב זה קורה! אל תפספסו את ההרצאה של אבי עידן

זה לא סוד שלא מעט אברכים צעירים ומבוגרים, נפלו בהשקעות כושלות ובתרמיות נדל"ן. ברוב המקרים בשל חוסר ידע ותמימות. רוצים ללמוד להשקיע נכון? נצלו את ההזדמנות ובואו להרצאה המרתקת של אבי עידן

אבי עידן. צילום: באדיבות המצלם

הערב זה קורה. אבי עידן מזמין אתכם להרצאה מהנה, מועילה וייחודית אודות הפרטים הקטנים שמאחורי ההשקעות הגדולות. עדיין יש לכם הזדמנות לתפוס את המקומות האחרונים שנותרו, בחינם! עידן, שאת הטורים, הסרטונים והמאמרים המקצועיים שלו תוכלו למצוא כאן באתר, (בקטגוריית מידע מקצועי), מאפשר לכם לקבל ללא תשלום שורה ארוכה של טיפים להשקעה נכונה בנדל"ן.

בעידן של ריבית אפסית ותשואות נמוכות בשוק ההון, רבים מחפשים להשקיע בנדל"ן. יש, לצערנו, גם כאלה שנופלים בהשקעות מפוקפקות בלשון המעטה, בעיקר בחו"ל. עידן מבטיח להעניק לכם את הכלים ואת הידע המקצועי על-מנת שלכם זה לא יקרה. כך שאם אתם בעניין של השקעות בנדל"ן בכלל ובחו"ל בפרט, כדאי לכם להקשיב לו. הכניסה חינם רק למי שימהר להירשם בשעות הקרובות. ניתן לעשות זאת באמצעות הלינק שבתחתית הידיעה.

משפחות צעירות שרוצות לחסוך לחתונות הילדים, אברכים שזה עתה התחתנו ובטוחים שהם יצליחו לסדר את השיטה, שהם חכמים מכולם. שרק הם יצליחו היכן שכל האחרים כשלו, הפסידו ויפסידו מיליונים. את הסיבה המרכזית ל"נפילות" הרבות ניתן לתלות בראש ובראשונה בחוסר ידע. אנחנו ב'ביזנעס – אתר הכלכלה של הציבור החרדי', החלטנו להרים את הכפפה ולבנות מאגר ידע בו יוכל כל אחד, גם מי שאין לו הבנה בכלכלה, ללמוד מושגי יסוד בהשקעות כדי לדעת לשאול את השאלות הנכונות. לכניסה לפורטל התוכן המקצועי שלנו, הקליקו כאן.

■ רוצים הרצאה בחינם? הירשמו כאן!

כתיבת תגובה