הפקחים נדהמו: העגורן הרים ציוד כבד תוך סיכון חיי אזרחים

האירוע התרחש בעת פעילות יזומה ומנהל אתר הבנייה שבקריית מלאכי נחקר, ובסיום חקירתו הורחק מהאתר לחמישה ימים. נהג העגורן שזהותו ידועה נמלט מהמקום והמשטרה עורכת סריקות לאיתורו

צילום: דוברות משטרת ישראל

שוטרי ופקחי השיטור העירוני הורו ביום חמישי שעבר על הפסקת עבודה באתר בנייה בקריית מלאכי, לאחר שבפעילות יזומה באתרי בניה הבחינו בעגורן שמרים ציוד כבד ללא כל אבטחה או תיאום מקדים, ותוך סכנה ברורה לעוברים ושבים ברחוב.

מנהל האתר נחקר ונהג העגורן שזהותו ידועה נמלט מהמקום ונערכות סריקות לאיתורו. האירוע התרחש במהלך פעילות יזומה של שוטרי ופקחי השיטור העירוני שנערכה באתרי בנייה בעיר. הפקחים הבחינו בעגורן שמרים משאות כבדים מעל ראשיהם של העוברים ושבים ללא כל גידור מתוחם.

הם הפסיקו מיד את עבודתו של נהג העגורן שנמלט מהמקום והזמינו לחקירה את מנהל האתר ששהה באותה עת בירושלים במקום לשהות באתר הבנייה. במהלך חקירתו הועלו בפניו כשלי הבטיחות ודיווח על כך הועבר לעיריית קריית מלאכי. בסיום החקירה הורחק מנהל העבודה מהאתר לחמישה ימים ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים האחרים. במקביל נערכות סריקות לאיתור הנהג שזהותו ידועה.

פעילות יזומה זו באתרי בניה היא הרביעית מתחילת השנה, במהלכה נערכות בקרות הבודקות עמידה בתנאי הבטיחות הנדרשים לשמירה על חייהם של העובדים במקום ושל עוברי אורח היכולים אף הם להיפגע עת הם מזדמנים למקום. "נמשיך ביחד עם משרד העבודה בפעילות ובבקרות יזומות באתרי בנייה, שנועדו לשמור על העובדים ועל האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק שלא ייפגעו כתוצאה מאי שמירה על כללי בטיחות באתרים אלה", נמסר מהמשטרה.

תגובה אחת ל: "הפקחים נדהמו: העגורן הרים ציוד כבד תוך סיכון חיי אזרחים"

  1. קריית מלאכי, שפל הIQ הישראלי, 100% הצבעה לליכוד.

    אהבתי את היח"צ: "פעילות רביעית מתחילת השנה!!!", רק במדינת הבבונים מתגאים בעובדה שמתוך אלפי פרוייקטי בנייה עם עשרות אלפי פועלים, בוצעו בסה"כ 4 ביקורות

כתיבת תגובה