הפקקים ששווים המון כסף. ההצלחה הגדולה של 'קולהכסף'

מבצע 'קולהכסף' של RC קולה הולך ומסתמן כסיפור הצלחה. בעלי העסקים המשתתפים במבצע מספרים על אלפים שכבר הגיעו לממש את ההטבות שבמבצע. אם גם אתם נהניתם מהמבצע, אולי תשתפו אותנו בתגובות?

שלט המבצע בחנות 'אור החיים'. צילומים: יח"צ

פרסומות ומבצעים הפכו לחלק משגרת חיינו כשמטרתם לגרום לנו להוציא כסף. אך נדיר מאד למצוא מבצע שכל ייעודו הוא לחסוך כסף לצרכן ולהעניק לו חיסכון משמעותי במגוון חנויות ועסקים. אולי זו הסיבה שמבצע "קולהכסף' של RC קולה הפך תוך זמן קצר לפעילות המדוברת של הקיץ, וזכה להצלחה מסחררת ברחוב החרדי.

במסגרת המבצע מציעה לכם  חברת 'יפאורה תבורי', מבצעים והנחות ענק תמורת פקק אחד בלבד של RC  קולה עליו תוכלו לקבל הנחות בלעדיות בקניות במגוון רחב של חנויות.

מנהל סניף 'גרינטק' בבני ברק – אחת החנויות המשתתפות בפעילות 'קולהכסף', אומר: "במהלך כל שנות פעילות החנות, לא זכורה לי השתתפות ערה כזו באיזה מבצע. בימים אלה מגיעים לכאן מידי יום עשרות משתתפים שבאים לממש את ההטבה הייחודית בסניפנו. אלפי פקקי RC נצברו אצלנו עד כה, אנשים מגלים התעניינות רבה סביב הפעילות הזו ונראה כי מדובר במבצע מוצלח במיוחד בציבור החרדי".

בין הרשתות והחנויות שברשימה ניתן למנות את העסקים המובילים בערים החרדיות בהם: רשת 'אופטיקה הלפרין', מותג ההלבשה לילדים 'קידישיק', רשת ספרי 'אור החיים', רשת כובעי האיכות 'בלמונטי', רשת 'בייביסטאר' לתינוקות. מותג ההלבשה לגברים 'ליבוביץ', רשת 'חד פעמית' ועוד רשתות וחנויות מובילות עם מגוון הטבות ייחודיות לפעילות זו.

אופן ההשתתפות במבצע פשוט: רוכשים בקבוקי שתייה של RC קולה, מברכים, שותים ונהנים. בשלב הבא בוחרים מתוך רשימת ההטבות את ההטבה המתאימה לכם, הולכים לחנות עם פקק RC קולה ומקבלים את ההטבה (תמורת הפקק). לחצו כאן לכל הפרטים. 

פקקים - יפאורה 4 פקקים - יפאורה 2פקקים - יפאורה 3

כתיבת תגובה