הפתרון הטכנולוגי שמבריח את המכרסמים מכבלי התקשורת

חולדות ומכרסמים הן אחת הסיבות הנפוצות לנזקים ושריפות חשמל מסוכנות בבתים, מפעלים, חוות שרתים ועוד | היום השיקה חברת מגנור משיקה פתרון טכנולוגי מתקדם וידידותי לסביבה ולמכרסמים – לוחמה אלקטרונית ללא חומרי הדברה מזהמים שפוגעים בסביבה ובבעלי החיים

הפיתוח הטכנולוגי שלוחם במכרסמים | צילום: מגנור

לוחמה אלקטרונית להרחקת מכרסמים מחוות שרתים ומרכזי תקשורת: חברת מגנור מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם וידידותי לסביבה ולמכרסמים, המונע נזקים משביתי פעילות ושריפות חשמל.

החברה הודיעה היום על השקת קו מוצרים חדש המיועד לחוות שרתים, חדרי שרתים ותקשורת וחדרי מחשוב שיאפשרו להרחיק מכרסמים כמו חולדות עכברים, יונים ועטלפים, מבלי לפגוע בהם ומבלי להשתמש בחומרים מסוכנים.

אמצעי ההדברה המוכרים בשוק מבוססי חומרים זרחניים, ידועים כרעלנים, ולא פותרים את הבעיה. גם המלכודות לא מצליחות להתגבר על הבעיה כשמדובר במושבה גדולה, ובנוסף גורמות למכרסמים סבל רב. מגנור פיתחה ומוכרת פתרון חדשני ייחודי המציע אלטרנטיבה טכנולוגית למלחמה במכרסמים: לוחמה אלקטרונית. מגנור הוקמה בשנת 2007, מפתחת ומייצרת פתרונות לוחמה אלקטרוניים לסילוק חולדות, עכברים, יונים ועטלפים. מוצרי החברה שאינם מזהמים או משתמשים בחומרים מסוכנים, הם אך אינם פוגעים במכרסמים.

אחת הסכנות הברורות בהתיישבות חולדות בחוות שרתים וחדרי תקשורת היא התלקחות שריפות חשמל. אלו שריפות שנגרמו לאחר שמכרסם פגע בכבלים וגרם לקצר. המכרסם שמת כתוצאה מהקצר, הותיר את גופתו המפוחמת, שהפכה לחומר מוליך ודליק שיגרום להתחממות הדרגתית של כבלי החשמל. לאורך זמן, הבידוד של כבלי החשמל ימס. ומה שעלול לקרות: השרפה תתפרץ בעת ובעונה אחת מכל פתחי מערכת החשמל.

חיים בובליל, מייסד ומנכ"ל מגנור אומר, כי ניתן למנוע את השריפות הללו כמו גם את הפגיעה הפוטנציאלית והנזק הכללי שיכול להיגרם מהשבתת חדרי שרתים ותקשורת.

חברת הטכנולוגיה מגנור היא חברה בבעלות משפחתית הממוקמת בנתניה ומתמחה בפיתוח ומכירת פתרונות חכמים וירוקים להרחקת מכרסמים, יונים ועטלפים. החברה פיתחה אשכול מוצרים המבוסס על טכנולוגיה ייחודית.

"המערכת שלנו משדרת רעשים בתדר אולטראסאונד גבוה של 35-45kh, שאינו בטווח השמיעה האנושית. הרעש, גורם למכרסמים לחרדה ופחד וכתגובה ראשונה, יטילו שתן שיתקשר את החרדה שלהם למכרסמים האחרים. כך, נוצר בזכרון החולדה הקשר בין הרעש לחרדה. החולדות בוחרות להתפנות מרצון למקום אחר", אמר בובליל.

כתיבת תגובה