הציעו שמירה והפיצו חשבוניות פיקטיביות במיליונים

אדהם אבו עאנם וגאבר אבו כאשף רשומים כבעלים ושותפים בחברת 'גמא הוד' שמספקת שירותי שירה ואבטחה. השניים נעצרו השבוע בחשד כי הפיצו חשבוניות פיקטיביות בסכומי עתק ומעצרם הוארך אתמול

רשות המיסים. צילום: פלאש 90

אתמול (ג) האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרם של שני חשודים בהפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים. השניים נעצרו בעקבות חקירה משותפת של חקירות מכס ומע"מ ירושלים וממשרד מע"מ ברמלה. שני החשודים נחקרו במשרדי רשות המיסים.

מבקשת המעצר עולה כי החשוד הראשון, אדהם אבו עאנם מרמלה, הוא בעלים ושותף בכיר בחברת 'גמא הוד' המספקת לכאורה שירותי שמירה ואבטחה לחברות רבות בארץ. אבו עאנם חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות על שם החברה בהיקף של כ-7.2 מיליון שקל, וכן בקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של 7.5 מיליון שקל משנת 2015 ועד היום.

ברשות המיסים אומרים כי שמו של החשוד עלה גם בהקשר של תיק אחר הקשור להפצת חשבוניות פיקטיביות על שמה של חברת 'א.ע.ע.ב' וכי התיק נמצא בהליך משפטי. החשוד השני הוא גאבר אבו כאשף מלוד. גם הוא רשום כמנהל ובעלים בחברת גמא הוד, וגם הוא חשוד בהפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים בתקופה האמורה. בנוסף לכך, גם נגדו מתנהל הליך משפטי ביחס למקרה אחר בו נחשד בקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של 1.6 מיליון.

 

כתיבת תגובה