הקליפ הייעודי לנהגי המשאיות: זהירות ממתח גבוה

שיתוף פעולה בין הזמר ליאור פרחי והראפר דובר הערבית "זולוד" במטרה להעלות את מודעות נהגי משאיות ורכב כבד לחשיבות הבטיחות בקרבת מפגשי כביש מסילה – הובילו לסרטון חדש וייעודי בעברית ובערבית | המטרה: הגברת הזהירות בקרב נהגי המשאיות מפני קווי מתח גבוה במפגשי מסילה-כביש

צילומסך מתוך הקליפ של רכבת ישראל

לכבוד חודש הבטיחות הבינלאומי לבטיחות במפגשי כביש מסילה של איגוד הרכבות הבינלאומי (UIC), הפיקה רכבת ישראל קליפ הסברה לנהגי משאיות ורכב כבד, המתבסס על השיר המוכר "יש חשמל באוויר", בביצועו של הזמר ליאור פרחי והראפר דובר הערבית "זולוד".

מטרת הקליפ היא להעלות את מודעותם של נהגי משאיות לחשיבות שבשמירה על זהירות והגברת תשומת הלב בקרבת מפגשי כביש מסילה.

במסגרת פרויקט החישמול אותו מבצעת הרכבת בימים אלה, אל רבים ממפגשי הכביש מסילה הקיימים מתווספת תשתית חשמל בגובה, בה זורם מתח חשמלי של כ-25 אלף וולט, וכל פגיעת חפץ בה עלולה לסכן את בטיחות משתמשי הכביש, ולשבש את רשת החשמל הרכבתית ובכך לפגוע בשירות לנוסעים.

כחלק מהפנייה לכלל נהגי המשאיות, שרבים מהם דוברי השפה הערבית, הקליפ מבוצע הן בשפה העברית והן בשפה הערבית.

בישראל יש כ-60 מפגשי כביש מסילה פעילים, המנוטרים באופן שוטף על ידי מערכות בטיחות מתקדמות כגון מצלמות תנועה וחיישנים, לצד מפקחי מפגשים המוצבים בקרבתם.

ברכבת ישראל מזכירים כי בכל התקרבות למפגש כביש מסילה יש להאט את מהירות הנסיעה, לבדוק כי אמצעי האזהרה כגון פעמונים ואורות מהבהבים אינם פועלים, וחצייה מהירה של המפגש ללא התעכבות מיותרת בו.

בכל מצב חירום יש לפנות מיידית למוקד החירום של רכבת ישראל במספר *2442.

תגובה אחת ל: "הקליפ הייעודי לנהגי המשאיות: זהירות ממתח גבוה"

  1. מדהים

כתיבת תגובה