הרצאה מיוחדת של הראשל"צ הגר"י יוסף בפני משתלמות בבית המורה – בית יעקב

ההרצאה בנושא כוחה של האם היהודייה התקיימה במסגרת הפעילויות בבית המורה – בית יעקב בקורס הגמלאיות בהשתתפות רבניות דגולות, מנהלות ומורות בכירות לשעבר * הרב מנחם שצ'רנסקי מנהל "בית המורה – בית יעקב" הודה נרגשות לראשל"צ על ההרצאה שהעניקה עידוד רב למשתתפות

בית המורה- הרב יצחק יוסף

 

כחלק מפעילות הרבה המתקיימת במרכז ההשתלמויות בית המורה – בית יעקב, זכו מאות משתלמות בקורס לגמלאיות להאזין להרצאה מרתקת בנושא "כוחה של האישה" שנמסרה על ידי הראשל"צ הגר"י יוסף שהופיע בהדרת כבודו והעניק תובנות מהתורה על חשיבותה של האם היהודייה.

בית המורה – בית יעקב מקיים מגוון פעילויות והשתלמויות לנשים בגילאי הפנסיה. מדובר בקורס  הוותיק ביותר בארץ והראשון שנפתח עבור גמלאיות בציבור החרדי. בקורס משתתפות נשים מכל העדות והחוגים בציבור החרדי ובהם אף רבניות דגולות, מנהלות לשעבר ומורות ידועות. בין היתר מועברים קורסים בנושאי השקפה, אמונה ובטחון וכן העשרה בנושא כישורי חיים, אקטואליה ועוד.

המפגש האחרון שהתקיים עסק בנושא "כוחה של אישה". עם הגיעו של הראשל"צ פתח הרב מנחם שצ'רנסקי, מנהל בית המורה, בדברי ברכה והודה לראשל"צ הגר"י יוסף על אשר טרח והגיע לשאת הרצאה בפני המשתלמות דבר שיביא לעידוד וחיזוק מערך ההשתלמויות בכלל. הרב שצ'רנסקי ציין כי לכבוד הוא לסמינר אשר אחיותיו של הראשל"צ נמנות אף הם על בוגרות הסמינר, בדבריו העלה שכרונות מהקשר ההדוק של הסמינר בתל אביב עם מרן הראשל"צ רבי עובדיה יוסף זצ"ל שפקד את המוןסד מס' פעמים והיה בידידות אמיצה עם מיסדיו.

התרגשות רבה נרשמה בקרב המשתתפות בעת שהראשל"צ סיפר על התמדתו של אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל  וע"כ שאביו הדגיש תדיר כי כל תורתו היא בזכות הרבנית שמאפשרת לו ודוחפת אותו לכך.

בתום ההרצאה התעניין הראשל"צ בשיחתו עם הרב מנחם שצ'רנסקי מנהל בית המורה – בית יעקב על הלימודים בבית המורה ושיבח את הפעילות כשהוא מכביר בשבחים על הפעילות המיוחדת לגמלאיות.

הגב' צ. גרינצייג, רכזת הקורס מציינת כי "בית המורה משקיע מאמצים מרובים בתכנים של קורס הגמלאות שנחשב לוותיק ביותר בארץ ולמביל בתחום, וכבוד גדול הוא עבורנו שהראשל"צ הופיע בפנינו והחכים אותנו בדברי עידוד וחיזוק".

בבית יעקב – בית המורה מדגישים כי פעילויות אלו מצטרפות לשרשרת האירועים והסדנאות המתקיימים לתועלת ציבור הנשים כאשר כל אישה ובוגרת סמינר יכולה למצוא נושאים מעשירים בתחום הקרוב לליבה, מתוך ההיצע המגוון.

 

כתיבת תגובה