רשימת 40 המשפיעים הצעירים על הכלכלה החרדית >>>

באירוע גאלה יוקרתי ב'מרכז אחים' בבני ברק, בנוכחות אישי ציבור, אנשי עסקים ובכירים בשירות הציבורי נחשפה רשימת 40 המשפיעים על הכלכלה החרדית מתחת לגיל 40 – בפרויקט מיוחד שהחל בשלהי שנת 2019 והושק אמש (ג) • בפנים: גלריה וקישור ישיר לרשימה המלאה

אירוע 40 המשפיעים עד גיל 40 | צילום: אפרים גרינוולד

בנוכחות יו"ר ועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, חבר נשיאות הארגונים העסקיים דובי אמיתי, נציגי הפורום הכלכלי חברתי, יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים שרגא ברוש, מנכ"ל רשות השירות הלאומי ראובן פינסקי, ראש עיריית לוד יאיר רביבו ובכירים נוספים מעיריית לוד, יועצת ראש הממשלה לענייני עסקים קטנים ובינוניים צופיה נהון ועוד בכירים ואנשי עסקים רבים נוספים – נחשפה רשימת '40 המשפיעים על הכלכלה החרדית מתחת לגיל 40'.

כנסו לפורטל '40 המשפיעים עד גיל 40 לשנת 2019' וגלו את הרשימה המלאה של המשפיעים >>>

האירוע היוקרתי והראשון מסוגו במגזר החרדי שהעלה על נס את הצעירים המשפיעים בכלכלה החרדית, הונחה על ידי מנכ"ל 'מרכז אחים ליזמות ועסקים' אהרן גפני, והוקדש כולו להעצמת הכלכלה והיזמים החרדים.

במהלך האירוע שהיה סגור למשפיעים ולאנשי עסקים נערך טקס הענקת תעודות למשפיעים על ידי הבכירים שנכחו במקום. המשפיעים החרדים הצעירים, מגיעים מכל תחומי העיסוק, החל מהשירות הציבורי, עולם היזמות והעסקים, תחום הבנקאות, התקשורת, דיגיטל, תעסוקה, קרנות, שיווק ותחומים נוספים.

עוד הושק במהלך האירוע פורטל לימודים מבית 'ביזנעס' המרכז בתוכו מאות אפשרויות לימוד לתארים, למשרות מקצועיות ולתעסוקה מתקדמת למגזר החרדי במסלולים ייעודיים באוניברסיטאות, מכללות, קורסים, סדנאות ומרכזי הכשרה. מנוע החיפוש המתקדם של הפורטל מאפשר לגולשי האתר לבצע חיפוש מותאם, מפולח וממוקד לפי צרכיהם.

פרויקט המשפיעים הפך למסורת של אתר 'ביזנעס' ובשנה זו, הינו מיזם בו שותפים האתר החרדי הגדול בעולם 'בחדרי חרדים', אתר חדשות הכלכלה החרדי 'ביזנעס' ומרכז 'אחים ליזמות ועסקים' – הגופים המרכזיים בקידום הכלכלה החרדית וקידום אנשי עסקים חרדים בדגש על ליווי ופיתוח לעצמאיים.

לדברי היזם ואיש העסקים החרדי אברימי קליגר, מיוזמי האירוע: "מדובר באירוע ראשון מסוגו שמנכיח את העוצמה של הכלכלה החרדית ומעלה אותה על הבמה. המודעות לחשיבותה של הכלכלה והיכולת שיש לכל אחד ליצור ערך שמשפיע לטובה גם על הסביבה שלו, יכולה להזניק קדימה את כל החברה החרדית ולתרום בצורה דרמטית גם לפיתוח הכלכלה הישראלית כולה".

קליגר הודה באירוע, "בראש ובראשונה לעורכי התוכן באתר 'ביזנעס' שעמלו על כתיבת הפורטל המיוחד של 40 המשפיעים – ישראל פלר, אברהם חסידה, דוד שלומוביץ וכך גם למנדי ריזל כתב הרכב והתחבורה באתר; למנהל השיווק אבי פדר שחתום על הצלחת האירוע; למנהל הטכני המסור קובי רוטנברג, וכך גם לכל אחד ואחת מצוות האתר – בלעדי כולכם, לא היינו מגיעים לעובדה שכיום ישנן למעלה מ-1.1 מיליון כניסות גולשים בחודש".

עוד הודה קליגר, "למרדכי אייכלר ואהרן גפני מ'מרכז אחים'; לנחמיה וחזקי מ'רוזנפלד&שכטר אסטרטגיה ושיווק'; למיכאל (מיקי) ברזל, מנכ"ל 'בחדרי חרדים' ולאהרן ויינברגר סמנכ"ל השיווק של האתר; ואחרון חביב, למפיק האירוע המתוקתק, לייבי אמזל".

2 תגובות ל: "רשימת 40 המשפיעים הצעירים על הכלכלה החרדית >>>"

  1. וואווווווווווו
    איזה אלופיםםםם

  2. פפפששש

כתיבת תגובה