השוק החופשי: כמה תעלה דירת חמישה חדרים באלעד?

במכרז נוסף באלעד על 317 יח"ד, ש-80% מתוכן ישווקו במחיר מטרה – זכתה אפי קפיטל ב-133 דירות שעל הקרקע עבורן תשלם סכום של כ-75 מיליון שקל | החברה צופה כי דירות 5 חדרים ימכרו בשיווק החופשי בסכום של החל מ-2.9 מיליון שקל | לצידן ישווקו בפרויקט דירות גן ופנטהאוזים במחיר של החל מ-3.3 מיליון שקל | ומי הזוכות הנוספות?

תכנית הבניה של דירות מחיר מטרה באלעד | הדמיה: רשות מקרקעי ישראל

אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על זכייה נוספת במכרז של רמ"י בעיר אלעד בסכום של כ-75 מיליון שקל בתוספת מע"מ כולל פיתוח. במסגרת המכרז, החברה תקים פרויקט שיכלול 133 דירות ועשרות מ"ר של מסחר. כחלק מתנאי המרכז אפי קפיטל נדל"ן תבנה 106 דירות תחת מחיר מטרה ו-27 דירות לשוק החופשי. על פי ההליכים הסטטוטוריים מול הרשות המקומית הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנתיים.

החברה צופה כי דירות 5 חדרים ימכרו בסכום של החל מ-2.9 מיליון שקל, לצידן ישווקו בפרויקט דירות גן ופנטהאוזים במחיר של החל מ-3.3 מיליון שקל.

הזכייה הנוכחית מצטרפת לזכייה נוספת של החברה לפני כחודש במכרז דומה עם 136 דירות ו-2,100 מ"ר למסחר. בסך הכללי אפי קפיטל ייבנו 269 דירות. צפי הכנסות החברה משני הפרויקטים נאמדות בכ-551 מיליון שקל.

עינב כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפי קפיטל נדל"ן מציינת כי "החברה מאמינה בקידום הליכי בנייה מאסיביים ורחבים של שכונות או מתחמי מגורים, ולא בבניית בניינים בודדים. לכן ברמה האסטרטגית אנו רואים בזכיה הנוכחית חשיבות רבה שכן היא מצטרפת לזכייה הקודמת שלנו בעיר". בהתייחסות לאלעד, מציינת כהן, כי "אלעד מתפתחת מאוד ומהווה יעד מבוקש מאוד בקרב המגזר החרדי, אנו מזהים ביקושים רבים בקרב זוגות ומשפחות המעוניינים לגור בעיר. הזכייה במכרז היא הבעת האמון שלנו בעתיד העיר ותהליכי הבניה והפיתוח שהיא מקדמת ועתידה להמשיך ולקדם בשנים הבאות".

במכרז באלעד, שבסה"כ כולל 317 יח"ד, 80% מתוכן ישווקו כ'מחיר מטרה' ו-20% בשוק החופשי, זכו גם '

כתיבת תגובה