השותף החרדי מזמין את שרת הכלכלה: בואי לראות חרדים עובדים

מנכ"ל אימג'סטור הזמין את שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, שדיברה על הצורך בהכשרת חרדים ואוכלוסיית הפריפריה למקצועות הטכנולוגיה, לפגוש במו עיניה את הפעילות בחברה שלו המעסיקה מעל 400 עובדים, ובהם גם נשים וגברים מהמגזר החרדי | ומי קילל את ד"ר שרון אלרעי-פרייס? זו החברה הטכנולוגית שמציעה פתרון לשאלת מיליון הדולר

אור חיים אנידג'ר מנכ"ל ליבונאה | צילום: יח"צ

אפרים רייך, מנכ"ל אימג'סטור מערכות ושותף בחברת ליבונאה הזמין את שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, שדיברה על הצורך בהכשרת חרדים ואוכלוסיית הפריפריה למקצועות הטכנולוגיה, לפגוש במו עיניה את הפעילות בחברת אימג'סטור המעסיקה מעל 400 עובדים ובהם גם נשים וגברים מהמגזר החרדי. הדברים נאמרו ב"וועידת ישראל לטכנולוגיות המידע 2021 – מהצד האקטואלי".

בתוך כך, שאלת מיליון הדולר שנשאלה אינספור פעמים בחודשים האחרונים לגבי הקללה שהוטחה לעברה של יו"ר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, באחת מהתכנסויות ועדת החוקה, עשויה לבא על פתרונה.

לדברי אור חיים אנידג'ר, מנכ"ל חברת ליבונאה, שהציג ב"וועידת ישראל לטכנולוגיות המידע 2021 – מהצד האקטואלי" שהתקיימה השבוע, החברה שלו – המתמחה בטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית (NLP) וזיהוי קולי (Speech Recognition) בשילוב בינה מלאכותית, מעניקה פתרונות מבוססי שפה וקול להבנה שפה מדוברת בקטעי אודיו, הבנה ופיענוח של מעל 100 שפות טקסטואליות ובהן לראשונה עברית ושפות שמיות.

אור חיים אנידג'ר, אפרים רייך, ניר כהן ושמואל אדמון במשרדי אימג'סטור מערכות | צילום: רפי דלויה

הפתרונות החכמים הללו יכולים לתת מענה למקרים כמו זה שהתרחש בוועדת החוקה ולמקרים רבים אחרים בהם נדרש טיפול מולטי דיסיפלינרי.

במהלך ההרצאה שנתן בוועידה ציין אנידג'ר כי חברת ליבונאה כבר מקדמת פיילוטים עם הכנסת, הביטוח הלאומי, בנקים, חברות ביטוח, מערכת הבריאות ועוד, על מנת למקסם את השימוש במידע הקיים אצל כל אחת מהן בצורה המיטבית ובאופן שלא התאפשר עד כה.

כתיבת תגובה