השמפו יבש, הפאה רעננה. פיתוח שישנה את שגרת הטיפוח שלכן

זו בשורה של ממש לכל מי שחובשת פאה. סדרת השמפו היבש שהשיקה 'נטורל פורמולה' מבטיחה ומקיימת. בתוך דקות ספורות הפאה הופכת רעננה, נקייה ובעלת ניחוח, כאילו זה עתה יצאה מידיה של הפאנית

השמפו היבש של נטורל פורמולה. צילום: יח"צ

כל אחת מכירה את התחושה הזו. הפאה זקוקה לרענון אבל אין זמן ללכת לפאנית או שממש לאחרונה חפפת אותה ושיער הפאה כבר שומני… או שסדר היום התובעני והעמוס שלך גרם לפאה להריח לא טוב…

סדרת שמפו יבש מקצועית מבית 'נטורל פורמולה' חוסכת זמן כאשר הפאה זקוקה לרענון מידי. היא מנקה את הפאה ללא מים בתוך דקות ספורות, מותאמת לסוגי השיער ומותירה פאה נקייה, רעננה ובעלת ניחוח, וכל זה – ברגע ומבלי לפגוע במראה עיצוב הפאה או הסרוק.

הסדרה של השמפו "היבש", יכולה לחולל מהפכה בשגרת הטיפוח של כל אישה עסוקה. כשאין זמן לחפוף – עדיין ניתן ליהנות מפאה נקייה ורעננה. כך שבין חפיפה לחפיפה אצל הפאנית אפשר לרענן את הפאה באופן עצמאי. בבית!

המוצרים בסדרה מותאמים לפי סוג השיער ומעניקים רעננות נראית לעין באופן מידי תוך כדי הענקת רכות וניחוח רענן לשיער הפאה. כל סדרת השמפו היבש אינה מכילה טלק, פארבנים, מלחים או SLS. הסדרה פותחה בשיתוף צוות מעצבי שיער במטרה להעניק לנשים מוצר מקצועי, ההופך את היכולת לשמור על רעננות הפאה ועל העיצוב לעניין יומיומי קל ומהיר.

כתיבת תגובה