השף מעיד על עיסתו: "מי שמחפש סטייל ימצא אותו אצלנו"

לא. לא צריך למכור כליה על מנת להזמין לאירוע את קייטרינג הגורמה לה פרסטיז' שמתמחה ב'פינגר פוד'. "כך יכול כל אורח לאכול 13-17 מנות מגוונות ולא דואט של פרגית ואורז שבלוניים

לא. זה לא קינוח. צילום: בועז בן-ארי, יח"צ

במהלך החודשים האחרונים, מוצאות עצמן צמד השפיות (והבעלים) של לה פרסטיז' מבשלות אופות ויוצרות ארוחות לאישים וגופים יוקרתיים המקפידים על כשרות מהודרת, וכן, גם על נראות וטעם מיוחדים.

הצד השווה באוכל שמכינות השתיים: אירוח על בסיס פורמט ה"פינגר פוד" לכל סוגי האירועים: פרטיים, עסקיים ושמחות משפחתיות. וכך לצד הבעת מומחיות ושליטה כמעט מוחלטת בעולם הקינוחים, מבקשות השפיות להזכיר: ארוחה טובה לא חייבת להיות שבלונית, "אנחנו לא עושות סתם אוכל, אנחנו עושות אוכל שהוא גורמה".

חוץ מהקינוחים בהן כבר הוכיחו השתיים את עצמן, מתמחה הקייטרינג בדגים מסוגים שונים: "היה חשוב לנו להכניס את הדגים הדורשים רמה מאוד גבוהה של טיפול. חומרי הגלם שלנו איכותיים, חשוב שהדגים יהיו טריים ויגיעו הישר מהדייג, ירקות ופירות טריים מהמגדלים, ונמצאים כל הזמן בתהליך של למידה של שיטות בישול חדשות ופיתוח יצירתיות גם בנושא הנראות הצלחות וחווית הפרזנטציה".

על שאלת השאלות: איך אפשר להיות בטוחים שאורחים באירוע ייצאו שבעים ממנות פינגר פוד, עונות השתיים כי דווקא בגלל שהמנות קטנות, יש לכל אורח את האפשרות לטעום יותר פריטים. "כאתה מגיע לאירוע רגיל", אומרת חיה ללונק, "אתה אוכל מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה, אבל כשאתה מגיע לאירוע מסוג כזה, יש לך בופה עשיר עם כל סוגי האוכל על הבר, מהסלטים ועד מנות אחרונות, וזה יכול להגיע ל-13-17 סוגים של אוכל על השולחן. רק המראה לבד, ממלא את האורח בתחושת שובע. אתה יכול לטעום מהכול, יש שם פחמימות, דגים, וסוגי ירקות שונים שממלאים את העין, הלב וגם… את הבטן".

המונחים שמתארים את עסק הקייטרינג של לה פרסטיז' כוללים מילים כמו 'קייטרינג' 'בוטיק' 'גורמה', מילים שמשדרות יוקרה, אבל מתברר שהתוצאה אינה יקרה במיוחד. "לא צריך להיות אוליגרכים כדי ליהנות השירותים שלנו", אומרת דבורי קדוש, "אנחנו עושים אירועים לכולם, למי שיש יותר וגם למי שלא מתכוון למכור כליה כדי לקיים אירוע טעים ומכובד. אנחנו מתאימות את התפריט לצרכי המארח".

לה פרסטיז' פונה לקהלי יעד רבים. "לקוחות מגיעים אלינו כי נמאס להם מהאוכל הבנאלי, מדואט של פרגית ואורז. הם רוצים את האירוע שלהם שונה, הם מעוניינים לתת לאורחים שלהם את האפשרות לזכור את האירוע שלהם, שהיה שונה, שהיה שווה. לשם אנחנו מכוונים, למי שרוצה שלא יפסיקו לדבר על האירוע שלו. מי שמחפש את הסטייל ימצא אותו אצלנו".

כתיבת תגובה